Η Παπουτσάνης, η κορυφαία ελληνική βιομηχανία σαπώνων και υγρών καλλυντικών και ο μεγαλύτερος προμηθευτής ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης (Hotel Amenities) στην Ελλάδα, συμμετείχε στην XENIA 2022, αναδεικνύοντας μέσα από το εντυπωσιακό περίπτερό της τις αρχές της ελληνικότητας, της βιωσιμότητας και της καινοτομίας, που διέπουν όλο το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Στην έκθεση-θεσμό για τον ξενοδοχειακό κλάδο έδωσαν το παρόν περισσότεροι από 26.000 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Βιώσιμο μέλλον
Με στόχο να συντελεί έμπρακτα σε ένα μέλλον βιώσιμο η Παπουτσάνης πρωτοπορεί και εισάγει στην αγορά των Hotel Amenities καινοτόμες και πιστοποιημένες σειρές, πλούσιες σε συστατικά φυσικής προέλευσης, σε φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, ιδανικές για σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες που στοχεύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος. Όλες οι ξενοδοχειακές σειρές της Παπουτσάνης διατίθενται σε συσκευασίες που σέβονται το περιβάλλον, από 100% ανακυκλώσιμα υλικά και σε πολλές περιπτώσεις έως και 100% ανακυκλωμένα. Ταυτόχρονα, σημαντική θέση στο χαρτοφυλάκιο της Παπουτσάνης έχουν οι επαναγεμιζόμενες αντλίες (dispensers), που πέρα από την πρακτικότητα στη χρήση και το χαμηλότερο κόστος που εγγυώνται για τις ξενοδοχειακές μονάδες, συμβάλλουν έμπρακτα στη μείωση χρήσης πλαστικού (έως 92%) και στη μείωση της σπατάλης προϊόντος (έως και 70%).
Με γνώμονα τη βιώσιμη καινοτομία και πιστή στη δέσμευσή της για πρωτοπόρα και ποιοτικά προϊόντα, η Παπουτσάνης διαθέτει ένα συνεχώς διευρυνόμενο portfolio Ξενοδοχειακών Προϊόντων, που περιλαμβάνει:
Eco-certified & vegan σειρές: Πιστοποιημένες, με συστατικά φυσικής προέλευσης, οι eco-certifiied και vegan σειρές της Παπουτσάνης αποτελούν την ιδανική επιλογή, για ξενοδοχεία που θέλουν να μειώσουν το οικολογικό τους αποτύπωμα. Οι σειρές είναι φτιαγμένες από ανακυκλωμένα και ανακυκλώσιμα υλικά συσκευασίας.
Μεσογειακές σειρές: Απαλές, περιποιητικές φόρμουλες με αγνά, αυθεντικά συστατικά που αποτυπώνουν τα μυστικά ομορφιάς της Μεσογειακής φύσης και υπόσχονται να προσφέρουν στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία διαμονής.
Experiential & Skin Care σειρές: Μοναδικές ξενοδοχειακές σειρές, με υψηλής ποιότητας φόρμουλες και υπέροχα αρώματα, που περιποιούνται και αναζωογονούν το σώμα και το πνεύμα! Ιδιαίτερα εντυπωσιακά σχόλια απέσπασαν οι σειρές Οlivia Thinks, Good to Declare, Olivia και η ολοκαίνουρια Le Jardin Med.
Olivia Thinks: Η υψηλή ποιότητα συναντά τη βιωσιμότητα!
Μια σύγχρονη σειρά κλασικής και ανώτερης ποιότητας, που συνδυάζει το μοντέρνο design με τη βιωσιμότητα! Με υψηλή περιεκτικότητα σε φυσικά συστατικά (έως 97%), χωρίς χημικά πρόσθετα, με φυσικούς καθαριστικούς παράγοντες και αναζωογονητικά αρώματα, εμπνευσμένα από τη φύση: τριαντάφυλλο, λεμόνι, πορτοκάλι, θυμάρι, λεβάντα, κεχριμπάρι και σανταλόξυλο. Η Oliviα Thinks συνδυάζει εξαιρετική ποιότητα, έντονο οικολογικό χαρακτήρα και ξεχωρίζει χάρη στα αρώματά φρεσκάδας της εμπνευσμένα από τη φύση και την απαλή της σύνθεση, με οργανικά εκχυλίσματα ελαιόλαδου, Aloe Vera, έλαιο Αβησσυνίας και βιταμίνη E, που αποκαθιστούν τη φυσική ισορροπία της υγρασίας στην επιδερμίδα, κρατώντας την απαλή και ενυδατωμένη. Η σειρά προσφέρεται και σε dispensers, από 100% ανακυκλωμένο υλικό.
Good to Declare: κάτι παραπάνω από μια σειρά περιποίησης… ένας τρόπος ζωής! Η ξενοδοχειακή σειρά προϊόντων GOOD TO DECLARE είναι μια ολοκαίνουργια ECOCERT πρόταση σε 100% ανακυκλωμένες και ανακυκλώσιμες συσκευασίες και έχει δημιουργηθεί με βάση το όραμά μας για ένα βιώσιμο, οικολογικό μέλλον. Η σειρά έχει λάβει την πιστοποίηση COSMOS NATURAL, που διασφαλίζει φόρμουλες με πάνω από 92% συστατικά φυσικής προέλευσης και φυσικά συντηρητικά, απουσία πετροχημικών συστατικών (parabens, phenoxyethanol, perfumes, synthetic colorants και GMO), με φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία παραγωγής και με υπεύθυνη χρήση των φυσικών πόρων ενώ είναι διαθέσιμη σε dispensers, επίσης από 100% ανακυκλώσιμο και ανακυκλωμένο υλικό.
Οlivia: Ένα αυθεντικό άγγιγμα της φύσης!
Μια ξεχωριστή σειρά ξενοδοχειακών προϊόντων με φυσικά συστατικά (πάνω από 93%), εμπλουτισμένη με αγνό ελαιόλαδο, φύλλα ελιάς και εκχυλίσματα καρπών ελιάς – όλα τα μέρη του ελαιόδεντρου που είναι χρήσιμα σύμφωνα με την παραδοσιακή ελληνική συνταγή ομορφιάς! Μια σειρά γεμάτη αναζωογονητικά αρώματα περγαμόντου, ροδάκινου, white musk και λεβάντας, vegan φόρμουλες & υψηλής ποιότητας συνθέσεις με πανθενόλη και βιταμίνη Ε! Χωρίς parabens, isothiazolinones, formaldehydes, BHT, EDTA, Mineral Oil και χρωστικές.
Le Jardin Med: Ένας κήπος με θησαυρούς της Μεσογείου…
Μέσα στις κομψές συσκευασίες των Le Jardin Med κρύβονται αρώματα που θα σας γοητεύσουν! Άνθη πορτοκαλιάς, ροδοπέταλα, ζουμερά μανταρίνια, μαγευτικές γαρδένιες…μια Μεσογειακή ραψωδία της φύσης! Η απαλή τους σύνθεση με προσεκτικά επιλεγμένα οργανικά εκχυλίσματα από ελληνικό φασκόμηλο, σταφύλια και σαφράν, μαζί με εκλεπτυσμένα, συναρπαστικά αρώματα, θα ταξιδέψει τους επισκέπτες σας στους πιο ευωδιαστούς κήπους της Μεσογείου. Χωρίς parabens, isothiazolinones, formaldehydes, BHT, EDTA, Mineral Oil και χρωστικές.
Αξεσουάρ από οικολογικά υλικά
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Παπουτσάνης διαθέτει επίσης την σειρά αξεσουάρ προσωπικής περιποίησης «Keep it 100% Green» με προϊόντα από οικολογικά υλικά, όπως bamboo και άχυρο, που αποτελούν την ιδανική λύση για την μείωση του περιβαλλοντολογικού αποτυπώματος κάθε ξενοδοχειακού καταλύματος. Η σειρά «Keep it 100% Green» διατίθεται σε βιοδιασπώμενες συσκευασίες από stone paper, οι οποίες είναι τυπωμένες με μελάνι σόγιας, ενώ η παραγωγή τους έχει γίνει με πολύ χαμηλές εκπομπές CO2. Με ανεπτυγμένη εξαγωγική δραστηριότητα και συνεργασίες με κορυφαίες και διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, η Παπουτσάνης σημειώνει σημαντική δραστηριότητα στην κατηγορία Hotel Amenities καθώς αποτελεί περίπου το 20% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.
Η κυρία Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Business Unit Director- Consumer & Hotel Brands, της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, δήλωσε σχετικά: «Η έκθεση XENIA αποτέλεσε και φέτος μία μοναδική ευκαιρία για να αναδείξουμε τις νέες προτάσεις μας στην κατηγορία των Hotel Amenities, τις οποίες χτίζουμε με γνώμονα τη βιωσιμότητα και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουμε οι σειρές μας να καταδεικνύουν την ελληνικότητα και την υψηλή ποιότητα της υπογραφής Παπουτσάνης. Προσωπικά θεωρώ πως το κυριότερο κέρδος από την XENIA είναι η ευκαιρία να μιλήσεις με πελάτες και συνεργάτες του κλάδου, να αφουγκραστείς τις ανάγκες τους, να ακούσεις τις προτάσεις και το feedback τους και να προχωρήσεις σε αλλαγές και βελτιώσεις των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρεις. Μέσα από αυτή την επαφή, τη συνδιαλλαγή και τη συνεργασία μπορούμε να βελτιώσουμε το ελληνικό τουριστικό προϊόν συλλογικά και συνολικά και να αναδείξουμε την ελληνική εξωστρέφεια και επιχειρηματικότητα».
Διαβάστε ακόμη:
- Προϋπολογισμό σοκ με ζημιές 5,5 εκατ. για το 2023 από 1,5 εκατ. πέρυσι, κατέθεσε η Επ. Κεφαλαιαγοράς
- Εστάλησαν τελικά στην Επ.Κεφαλαιαγοράς από την Βρεττού τα αποτελέσματα 9μήνου της Attica bank;
- Τα κέρδη των τραπεζών, τα κομμένα μπόνους και o σοσιαλιστής Σταϊκούρας
- Lidl Hellas: Υπεράνω νόμων ή…βρήκε ελεύθερο πεδίο δράσης στην …μπανανία;