Η Opel προχώρησε σε μια στοχευμένη αναβάθμιση του ηλεκτρικού Mokka. Αρχικά να πούμε ότι πλέον δε θα ονομάζεται Mokka-e, αλλά Mokka Electric, ακολουθώντας το παράδειγμα της νέας ηλεκτροκίνητης έκδοσης του Astra.

H γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι στο αναβαθμισμένο και μετονομασμένο Mokka Electric θα τοποθετηθεί μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 54 kWh, η οποία θα αυξήσει την αυτονομία κατά 20%, από τα 338 στα 406 χλμ. (μέτρηση WLTP). Υπενθυμίζεται ότι η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη στο δάπεδο του Mokka Electric, ώστε να μην επηρεάζεται η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ και της καμπίνας, ενώ διατηρείται χαμηλά το κέντρο βάρους.

Χάρη στη στάνταρ λειτουργία γρήγορης φόρτισης η μπαταρία μπορεί να φτάσει σε ποσοστό 80% εντός 30 λεπτών από σταθμό φόρτισης 100 kW DC, ενώ το Mokka Electric διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW. Παράλληλα, μειώνεται και η μέση κατανάλωση ενέργειας στις 15.2 kWh/100 χλμ. (μέτρηση WLTP).

Ισχυρότερος είναι ο ηλεκτροκινητήρας του Mokka Electric, καθώς παράγει 156 αντί για 136 ίππους, ενώ η άμεσα διαθέσιμη ροπή διατηρείται σταθερή στα 260 Nm. Σχετικά με τις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 10 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα Eco, Normal και Sport.

Μέχρι το 2024 η Opel θα προσφέρει κάθε μοντέλο της με μια εξηλεκτρισμένη έκδοση, ενώ έως το 2028 ολόκληρη η ευρωπαϊκή της γκάμα θα αποτελείται αποκλειστικά από αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Διαβάστε ακόμη: