Έπρεπε να φτάσουμε στον προτελευταίο μήνα του 2023, για να επαναπροκηρυχθεί ένα έργο που πάει κι έρχεται από το 2017, το οποίο αφορά στον περίφημο πλέον Προβλήτα 6 του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Φαίνεται ότι το χει η συμπρωτεύουσα, μία με το Μετρό, μία με τον εν λόγω Προβλήτα και τώρα με το νέο σίριαλ του flyover, αφήνω εκτός την καταργηθείσα τελικά υπόγεια διασύνδεση.

Θυμίζω ότι το συγκεκριμένο έργο αρχικά είχε κερδίσει η κοινοπραξία Mytilineos – Rover Maritime.

H προκήρυξη του διαγωνισμού έγινε τον Φεβρουάριο του 2020 και η ανάθεση τελικά έγινε το καλοκαίρι του 2021.

Αλλά το έργο δεν ξεκίνησε ποτέ, εξαιτίας απουσίας Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων!

Τώρα όμως, τα τότε δεδομένα του έργου έχουν αλλάξει εντελώς και η κοινοπραξία δικαίως αρνήθηκε να υλοποιήσει το έργο με τους όρους που ίσχυαν πριν από τρία χρόνια.

Φτου και από την αρχή, λοιπόν, με επαναπροκήρυξη του έργου.

Που εμπλέκεται ο ΟΛΘ, ίσως απορείτε οι μη μυημένοι.

Θυμίζω ότι ο Προβλήτας 6 αποτελεί υποχρεωτική επένδυση του ΟΛΘ, που εκκρεμεί, όχι μόνο από το 2020, αλλά από το 2017 (!), που η πλευρά Σαββίδη απέκτησε το λιμάνι.

Διαβάστε ακόμη: