Γίνεται πολύ πιο δύσκολο για τις υπηρεσίες streaming να κρατήσουν τους πελάτες τους.

Η Crystal Revis, μητέρα έξι παιδιών στη Φλόριντα, ακύρωσε πρόσφατα τις συνδρομές της στο Disney+ και Paramount+, μεταξύ άλλων, λόγω των διογκωμένων τιμών τους σε συνάρτηση με το αυξανόμενο κόστος ζωής. Σκέφτεται επίσης να ακυρώσει το Netflix.

Η Revis είναι μόνο μία από τις πολλές περιπτώσεις καταναλωτών στις ΗΠΑ που ακυρώνουν τις συνδρομές τους σε υπηρεσίες streaming, προσπαθώντας να περιορίσουν τα έξοδά τους.

Οι αποχωρήσεις πελατών σε υπηρεσίες streaming premium αυξήθηκαν στο 6,3% τον Νοέμβριο, από 5,1% ένα χρόνο νωρίτερα.

Περίπου το ένα τέταρτο των συνδρομητών στις ΗΠΑ σε μεγάλες υπηρεσίες streaming  (Apple TV+, Discovery+, Disney+, Hulu, Max, Netflix, Paramount+, Peacock και Starz) έχει ακυρώσει τουλάχιστον τρεις από αυτές τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα με Δεδομένα Νοεμβρίου από τον πάροχο συνδρομών-αναλυτικών στοιχείων Antenna. Πριν από δύο χρόνια, ο αριθμός αυτός ήταν 15%, σημάδι ότι οι χρήστες streaming  γίνονται όλο και πιο ευμετάβλητοι.

Υπό την πίεση να βελτιώσουν την κερδοφορία τους, οι εταιρείες αυτές δοκιμάζουν μια σειρά από τακτικές για να διατηρήσουν τους πελάτες τους. Για παράδειγμα, προσφέρουν χαμηλότερου κόστους συνδρομές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις αλλά και συνεργάζονται με ανταγωνιστές για πακέτα προσφορών, ή παρέχουν εκπτώσεις και μήνες χωρίς χρέωση.

Ο Beni Goldenberg, 48 ετών, έχει υποβαθμίσει ορισμένες υπηρεσίες για να ελέγξει το κόστος. Το 2023, άλλαξε από ένα premium πρόγραμμα Netflix 22,99 δολαρίων το μήνα στο τυπικό πρόγραμμα των 15,49 δολαρίων, περιορίζοντας τον αριθμό των συσκευών που μπορούν να παρακολουθούν την υπηρεσία ταυτόχρονα και μειώνοντας την ανάλυση προβολής. Το Netflix έχει εδώ και καιρό το χαμηλότερο ποσοστό φυγής πελατών μεταξύ των μεγάλων streamers, μεταδίδει η Wall Street Journal.

«Εστιάζω σε αυτά που παρακολουθούμε περισσότερο εγώ και η οικογένειά μου», είπε ο πατέρας δύο παιδιών στο Τέξας, ο οποίος συνήθως παρακολουθεί ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές στο Disney+ με την οικογένειά του τα βράδια της Παρασκευής.

Ορισμένοι πελάτες που απενεργοποιούν μια υπηρεσία επιστρέφουν σε αυτήν αργότερα, σύμφωνα με τον Antenna.

Ένα στα τέσσερα άτομα που ακυρώνουν μια premium υπηρεσία streaming συνήθως εγγράφονται εκ νέου σε αυτήν εντός τεσσάρων μηνών, ένα στα τρία εντός επτά μηνών και ένα στα δύο μέσα σε δύο χρόνια.

Ένας τρόπος που οι υπηρεσίες προσελκύουν παλιούς, αλλά και νέους χρήστες, είναι παρέχοντας προγράμματα με διαφημίσεις.

Περισσότερο από το ένα τρίτο των νέων πελατών του Netflix στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο επέλεξαν το πακέτο με τις διαφημίσεις, σε σύγκριση με 11% ένα χρόνο νωρίτερα, όταν παρουσιάστηκε η εν λόγω έκδοση.

Διαβάστε ακόμη: