Αυτό που θεωρούσαν όλοι βέβαιο συνέβη, ο όμιλος Grimaldi έδωσε την καλύτερη προσφορά και πήρε και το λιμάνι στο Ηράκλειο (Ο.Λ.Η.), που ήταν άλλωστε το προπύργιό του, με την απόκτηση των Μινωικών Γραμμών και το χτίσιμο της κυριαρχίας του στα δρομολόγια Ελλάδας-Ιταλίας.
Προσφέροντας 80 εκατ. ευρώ για το 67% των μετοχών του, την μεγαλύτερη έναντι των άλλων ανταγωνιστών του, αποκτά ένα περιουσιακό στοιχείο, που κατά γενική ομολογία μπορεί να αναπτυχθεί σε πολλά παράλληλα επίπεδα, από το ίδιο το μεταφορικό έργο, μέχρι την πλήρη και σύγχρονη ανάπτυξη logistics στην έκτασή του.
Άλλωστε, μην ξεχνάμε ότι το λιμάνι του Ηρακλείου έχει ενταχθεί στο ευρύτερο αναπτυξιακό σχέδιο για την αναβάθμιση των υποδομών της Κρήτης, με την κατασκευή του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) και του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Κρήτη και παράγοντες που έχουν σχέσεις με τον ιταλικό όμιλο, ο Grimaldi σχεδιάζει, πέραν άλλων επενδύσεων και την αξιοποίηση του λιμανιού στο Ηράκλειο, για μόνιμη διασύνδεση και με άλλα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής, καθώς επίσης υπάρχουν σκέψεις ακόμα και για μελλοντική τουριστική του αξιοποίηση, μέσω κρουαζιερόπλοιων, που θα έχουν ως βάση τον Ο.Λ.Η..