Η συμμετοχή του Ευτύχη Βασιλάκη στο μετοχικό κεφάλαιο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών δεν ήταν απλώς μια επενδυτική κίνηση.
Ήταν μια δήλωση πρόθεσης. Από καθαρός χρήστης της υποδομής, γίνεται πλέον και συμμέτοχος στη διοίκηση και τον στρατηγικό προσανατολισμό της.
Με προσωπικά κεφάλαια, αλλά και με τα «όπλα» της Autohellas και της Aegean, ο Βασιλάκης δεν στήριξε απλώς την είσοδο του ΔΑΑ στο Χρηματιστήριο.
Εξασφάλισε μια θέση στο τραπέζι των αποφάσεων – και όχι μόνο για λόγους μερισμάτων.
Μιλάμε ίσως για μια μετοχική παρουσία με επιρροή, η οποία, σε έναν χώρο που η καλή συνεργασία μεταξύ αεροπορικών και αεροδρομίου είναι κρίσιμη, αποκτά ιδιαίτερη αξία.
Η Autohellas, με 120.000 μετοχές του ΔΑΑ, «κλείδωσε» όχι απλώς απόδοση (με μερίσματα που φέτος εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 10 εκατ. ευρώ), αλλά και στρατηγικό ρόλο και αποδεικνύει ότι το επενδυτικό της μοντέλο δεν κινείται τυχαία: συνδέει τις υποδομές, τον τουρισμό και τη μετακίνηση σε ένα ευρύτερο πλέγμα ελέγχου και επιρροής.
Ο Βασιλάκης, με αυτή την παρουσία, δεν παρακολουθεί απλώς τις εξελίξεις στο αεροδρόμιο. Τις συνδιαμορφώνει.
Και αυτό, για έναν όμιλο που εξαρτάται άμεσα από τη δυναμική του τουρισμού, δεν είναι πολυτέλεια — είναι στρατηγική αυτοπροστασίας.
Ή, αλλιώς, το να είσαι και επιβάτης και πιλότος της ίδιας πτήσης.
Διαβάστε ακόμη:
- Εμφύλιος στην Εκκλησία για το φιλόδοξο σχέδιο της ψηφιακής τράπεζας
- Ο Τζον Κατσιματίδης έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα
- Οι επιχειρηματικοί κολοσσοί που πλήττονται από τους δασμούς Τραμπ
- Κωνσταντίνος Κυρανάκης: Επαναφέρει στο προσκήνιο το φαύλο καθεστώς των πελατειακών προσλήψεων