Ο αριθμός των υπηρεσιών streaming που διατίθενται με μηνιαία συνδρομή, όπως το Netflix και το Disney+, συνεχίζει να αυξάνεται.

Οι συνδρομές όμως κοστίζουν ακριβά και είναι ευχάριστο να πέφτει στο τραπέζι το σενάριο η αμερικανική εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συνδρομητικών διαδικτυακών τηλεοπτικών υπηρεσιών να εξετάζει το ενδεχόμενο να διαθέσει ένα εντελώς δωρεάν πακέτο.

To Netflix και ο ανταγωνισμός

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και η ανάγκη εξοικονόμησης χρημάτων ωθούν τους χρήστες να κάνουν περικοπές, με αποτέλεσμα ορισμένες πλατφόρμες να χάνουν συνδρομητές.

Η τάση αυτή επηρεάζει και το Netflix. Παρά τη συνεχή ανάπτυξη σχεδόν μιας δεκαετίας η μείωση των συνδρομητών «χτυπάει την πόρτα».

Στο παρελθόν, η πλατφόρμα προσπάθησε να περιορίσει αυτό το φαινόμενο με βάζοντας «μαχαίρι» στην κοινή χρήση λογαριασμών.

Τώρα, το Netflix εργάζεται πάνω σε ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο για να προσελκύσει χρήστες…

Εδώ και χρόνια πειραματιζόταν με διαφορετικά πακέτα τιμών, ενώ είχε λανσάρει και πακέτα με αλλά και χωρίς διαφημίσεις. Σε μια προσπάθεια να μπορέσει να κερδίσει από την «πίτα» των χρηστών η πλατφόρμα φέρεται να εξετάζει μια δωρεάν έκδοση υποστηριζόμενη με διαφημίσεις.

Προσέλκυση συνδρομητών για Netflix

Πρόσφατα, το Netflix εισήγαγε ένα πακέτο με υποστήριξη διαφημίσεων που ονομαζόταν «Standard with Ads» ωστόσο έληξε άδοξα.

Πλέον εξετάζει να κάνει ένα μεγάλο βήμα προσφέροντας δωρεάν εκδόσεις της υπηρεσίας σε πολύ μεγαλύτερες αγορές, όπως για παράδειγμα στην Ευρώπη και στην Ασία.

Σύμφωνα με το Bloomberg, συνδρομητές σε Γερμανία και σε άλλες περιοχές της Ευρώπης είναι υποψήφιοι να έχουν ένα δωρεάν πακέτο, με διαφημίσεις.

Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί στις ΗΠΑ, όπου το Netflix έχει κυριαρχήσει σε αυτήν την αγορά όπως και στο Καναδά.

Άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα υπό το καθεστώς ανωνυμίας δήλωσαν στο Bloomberg: «Το Netflix έχει συζητήσει τη δημιουργία δωρεάν εκδόσεων της υπηρεσίας streaming σε ορισμένες αγορές, συγκεκριμένα στην Ευρώπη και την Ασία, καθώς η εταιρεία αναζητά τρόπους για να αυξήσει το κοινό της».

Αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή που εξετάζει το Netflix καθώς πρόσφατα ξεκίνησε να δοκιμάζει μια σημαντική αλλαγή στην αρχική σελίδα του η οποία θα μπορούσε να κάνει την αναζήτηση πολύ πιο εύκολη.

Διαβάστε ακόμη