Η Nestle αποκτά το πλειοψηφικό μερίδιο της βραζιλιάνικης σοκολατοποιίας premium προϊόντων Grupo CRM. Η Grupo CRM λειτουργεί ένα μοντέλο απευθείας πώλησης προς τον καταναλωτή, με περισσότερες από 1.000 “μπουτίκ” καταστήματα με τις επωνυμίες Kopenhagen και Brasil Cacau και μια ισχυρή, αυξανόμενη διαδικτυακή παρουσία, δήλωσε η ελβετική εταιρεία.

Η εταιρεία, η οποία αγοράζει το μερίδιο από το private equity “Advent International”, αρνήθηκε να δώσει οικονομικές λεπτομέρειες για τη συμφωνία, η οποία αναμένεται να κλείσει μέσα στο 2024.

Ο ιστότοπος Brazil Journal ανακοίνωσε ότι η Nestle θα πληρώσει περίπου 3 δισεκατομμύρια ρεάλ ($602,78 εκατ.) για την εταιρεία, ενώ η τοπική εφημερίδα Valor Economico ανέφερε το ποσό στα 4,5 δισεκατομμύρια ρεάλ ($904,18 εκατ.). Η Nestle είπε ότι η Renata Moraes Vichi θα συνεχίσει να ηγείται των δραστηριοτήτων της Grupo CRM ως CEO και θα παραμείνει μέτοχος μειοψηφίας. Το στέλεχος είναι στην εταιρεία για 25 χρόνια και έχει δημιουργήσει και επεκτείνει σημαντικά το Grupo CRM, η οποία επί του παρόντος λειτουργεί μόνο στη Βραζιλία.

Η εξαγορά αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Nestle να επεκτείνει την παρουσία της στον τομέα της σοκολάτας super-premium.  «Αυτή η εξαγορά διευρύνει και ενισχύει περαιτέρω την παρουσία μας στα ζαχαροπλαστεία στη Βραζιλία, επιτρέποντάς μας να εισέλθουμε στην κατηγορία high-end», δήλωσε ο Laurent Freixe, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestle για τη Λατινική Αμερική. «Η Kopenhagen και το Brasil Cacau προσφέρουν κορυφαίες σοκολάτες που εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους Βραζιλιάνους καταναλωτές» είπε. 

Διαβάστε ακόμη: