Δύο μήνες αφότου το OpenAI παρουσίασε το ChatGPT στο κοινό, οι μαθητές συνέρρεαν στο εργαλείο AI για να γράψουν τις εργασίες τους, τις εξετάσεις, τους κωδικούς λογισμικού και οτιδήποτε άλλο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα πανεπιστήμια να αρχίσουν να καταπολεμούν τη χρήση του ChatGPT.

Μερικά επιστημονικά περιοδικά απαγόρευσαν ακόμη και τη χρήση του chatbot στα περιοδικά τους.

Σε κάτι που ακούγεται σαν λύση, το ίδιο το OpenAI κυκλοφόρησε ένα εργαλείο σχεδιασμένο να ανιχνεύει εάν το κείμενο έχει γραφτεί από τεχνητή νοημοσύνη. Σε μια ανάρτηση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το OpenAI επεξεργάστηκε το εργαλείο που έχει εκπαιδευτεί για να καταλάβει εάν το κείμενο είναι γραμμένο από άνθρωπο ή δημιουργείται από AI, συμπεριλαμβανομένου του ChatGPT.

«Αναγνωρίζουμε ότι ο προσδιορισμός του γραπτού κειμένου με τεχνητή νοημοσύνη ήταν ένα σημαντικό σημείο συζήτησης μεταξύ των εκπαιδευτικών και εξίσου σημαντική είναι η αναγνώριση των ορίων και των επιπτώσεων των ταξινομητών κειμένου που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη στην τάξη», έγραψαν οι ερευνητές σε μια ανάρτηση. «Έχουμε αναπτύξει μια προκαταρκτική πηγή για τη χρήση του ChatGPT για εκπαιδευτικούς, η οποία περιγράφει ορισμένες από τις χρήσεις και τους σχετικούς περιορισμούς και εκτιμήσεις.»

Ωστόσο, το ερευνητικό εργαστήριο προειδοποιεί ότι το νέο εργαλείο ταξινόμησης δεν είναι ακόμη «πλήρως αξιόπιστο».

Μέχρι στιγμής, έχει προσδιορίσει σωστά μόνο το 26 τοις εκατό των αγγλικών κειμένων που έχουν γραφτεί με τεχνητή νοημοσύνη. Επισήμανε επίσης εσφαλμένα το κείμενο που γράφτηκε από άνθρωπο ως γραμμένο με τεχνητή νοημοσύνη εννέα τοις εκατό των περιπτώσεων – “ψευδώς θετικά”.

Ο νέος ταξινομητής εκπαιδεύτηκε σε ένα σύνολο δεδομένων κειμένων που έχουν γραφτεί από τον άνθρωπο και δημιουργήθηκαν από AI .

Το OpenAI πρόσθεσε επίσης ότι σε σύγκριση με τον ταξινομητή που κυκλοφόρησε προηγουμένως, ο νέος ταξινομητής είναι πιο αξιόπιστος σε κείμενο από πιο πρόσφατα συστήματα AI .

Ο νέος ταξινομητής είναι ένα μοντέλο γλώσσας που έχει βελτιστοποιηθεί σε ένα σύνολο δεδομένων ζευγών κειμένων που έχουν γραφτεί από άνθρωπο και κειμένου που έχει γραφτεί με τεχνητή νοημοσύνη για το ίδιο θέμα.

Οι ερευνητές συνέλεξαν τα σύνολα δεδομένων από πηγές που γράφτηκαν από ανθρώπους και χώρισαν τα κείμενα σε προτροπές και απαντήσεις.

Διαβάστε ακόμη: