Νέες είσοδοι αναμένονται στη λιανική ένδυσης την ώρα που αρκετά brands έρχονται στην Ελλάδα!

Αλυσίδες που «αξίζουν τα λεφτά μας» και ισχυρά σήματα από Βρετανία και Τουρκία επεκτείνονται στην ελληνική αγορά, παρά τη συγκυρία και τις προκλήσεις πληθωρισμού και συγκράτησης της κατανάλωσης.

Νέες είσοδοι στη λιανική ένδυσης – Τα brands που έρχονται στην Ελλάδα

Μετά την εμφάνιση της τουρκικής αλυσίδας ένδυσης «LC Waikiki» αλλά και της πολωνικής «Pepco», οι οποίες αναπτύσσουν σταδιακά το δίκτυό τους στην ελληνική αγορά, επίκειται και η είσοδος της επίσης πολωνικής «Sinsay», αλυσίδας που ανήκει στο γκρουπ LPP.

Η LPP διαθέτει ήδη διαδικτυακή παρουσία στην Ελλάδα με τα σήματα «Reserved» και «Sinsay», ενώ προγραμματίζει τη δημιουργία φυσικών καταστημάτων της δεύτερης φίρμας –η οποία χαρακτηρίζεται low cost- εντός του 2023.

Ειδικότερα, η LPP προγραμματίζει να δημιουργήσει καταστήματα με την επωνυμία «Sinsay» σε Ελλάδα και Ιταλία μέσα στο 2023, για να ακολουθήσει η Κύπρος όπου πρόκειται να αναπτυχθεί η αλυσίδα με την επωνυμία «Reserved», μέσω συστήματος δικαιόχρησης.

Ο πολωνικός όμιλος έχει ήδη επαφές με εγχώριο όμιλο real estate τόσο για την εξεύρεση κατάλληλων σημείων λιανικής πώλησης όσο και για την εξυπηρέτηση των αποθηκευτικών του αναγκών.

Το σήμα «Reserved» (value for money επωνυμία, η οποία ωστόσο κινείται στο μεσαίο κομμάτι της αγοράς) δεν αναμένεται να αποκτήσει φυσική παρουσία στην Ελλάδα, ωστόσο διαθέτει ελληνικό e-shop.

Λαμβάνοντας υπόψη την τακτική των μεγάλων αλυσίδων ένδυσης κατά τις τελευταίες δεκαετίες, εκτιμάται ότι εφόσον υπάρξει ικανοποιητική ζήτηση και διείσδυση θα μπορούσαν να ακολουθήσουν κι άλλες επενδύσεις σε φυσικό δίκτυο από την LPP.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος διαχειρίζεται επίσης τα σήματα «Cropp», «House» και «Mohito» για τα οποία ωστόσο δεν διαθέτει προς το παρόν σχέδιο ανάπτυξης στην ελληνική αγορά.

Νέες είσοδοι στη λιανική ένδυσης με premium προϊόντα

Πέραν των κεντροευραπαϊκών και των τουρκικών αλυσίδων fast fashion και φθηνών τιμών, στην εγχώρια αγορά εισέρχονται και διεθνή σήματα που διαθέτουν premium προϊόντα.

Μέσα στον Οκτώβριο το ντεμπούτο της στην Ελλάδα πραγματοποίησε και η βρετανική αλυσίδα αθλητικών ειδών «JD Sports», ανοίγοντας το πρώτο της κατάστημα στο εμπορικό πάρκο Smart Park.

Στο σχεδιασμό της εταιρείας, η οποία εισήλθε στην ελληνική αγορά πριν από έναν χρόνο μέσω της εξαγοράς της αλυσίδας Cosmos Sport, περιλαμβάνεται το άνοιγμα ακόμη δύο σημείων στην Ελλάδα, μέχρι την λήξη του έτους, και ενός στην Κύπρο μέσα στο 2023, ενώ στον μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό της συμπεριλαμβάνεται και η περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων Cosmos.

Στην ίδρυση θυγατρικής στην Ελλάδα, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται προς το παρόν η δημιουργία φυσικών καταστημάτων και η τακτική διείσδυσης στην αγορά, προχώρησε και η τουρκική φίρμα «Vakko», η οποία εκτός από τα δικές της συλλογές ρούχων δραστηριοποιείται και στη λιανική τρίτων σημάτων μόδας.

Στην Τουρκία διαχειρίζεται μεγάλα πολυκαταστήματα, ενώ τα προϊόντα ένδυσης που σχεδιάζει και παράγει κινούνται τιμολογιακά στο επίπεδο των luxury προϊόντων.

 

Διαβάστε ακόμη: