Μία νέα τεχνολογία που υποστηρίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη, λανσάρει η Moody’s, η οποία στοχεύει να βοηθήσει τους υπαλλήλους να μειώσουν τις ώρες της διαδικασίας ανάλυσης τεράστιων σωρών δεδομένων και σύνταξης αναφορών.

-Όπως γράφει το Bloomberg, ο οίκος αξιολόγησης παρέχει στους υπαλλήλους μεγάλα γλωσσικά μοντέλα από το Google Cloud που θα ψάξουν γρήγορα τόσο τα δημόσια έγγραφα όσο και τη βάση δεδομένων πληροφοριών της εταιρείας για να τους βοηθήσουν να γράψουν αναλύσεις. Ο επικεφαλής προϊόντων της εταιρείας, Νικ Ριντ, είπε σε συνέντευξή του ότι στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα σε ένα ευρύτερο φάσμα στελεχών να εργαστούν σε έργα που προηγουμένως θα απαιτούσαν τεχνογνωσία σε τομείς όπως η κωδικοποίηση, τα οικονομικά και η λογιστική

«Αυτό που θα μπορούσε ενδεχομένως να ήταν μια πολύωρη διαδικασία μιας ημέρας είναι τώρα κυριολεκτικά πέντε λεπτά», είπε ο Ριντ. «Υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις χρήσης. Η προσέγγισή μας ήταν απλώς να το πάρουμε στα χέρια των ανθρώπων μας, ώστε να μπορέσουν να αρχίσουν να επεξεργάζονται πού μπορούν να κάνουν αλλαγές στον τρόπο εργασίας τους». 

Πειράματα

Είναι η πιο πρόσφατη ένδειξη για το πώς οι μεγαλύτερες χρηματοοικονομικές εταιρείες του κόσμου πειραματίζονται με τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη. Η PricewaterhouseCoopers LLP δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι συνεργάστηκε με τον ιδιοκτήτη του ChatGPT OpenAI για να προσφέρει στους πελάτες συμβουλές που δημιουργούνται από την τεχνολογία, ενώ η KPMG ανακοίνωσε μια επένδυση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην προσπάθεια παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης και στις υπηρεσίες cloud της Microsoft Corp.

Για την Moody’s, το λογισμικό θα αφήσει ένα ηλεκτρονικό ίχνος που θα δείχνει από πού προέρχονται οι πληροφορίες που αναφέρει, σύμφωνα με τον Philip Moyer, αντιπρόεδρο τεχνητής νοημοσύνης και επιχειρηματικών λύσεων στην επιχείρηση cloud στην Google της Alphabet Inc. Είπε ότι αυτό θα πρέπει επίσης να αποτρέψει την τεχνολογία από «παραισθήσεις», έναν όρο που επινοήθηκε από τους προγραμματιστές για όταν τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα παράγουν απαντήσεις που ακούγονται πειστικές αλλά δεν είναι αληθινές.

Εξωτερική Προσφορά

Η Moody’s θα προσφέρει επίσης τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα που αναπτύσσει σε άλλες χρηματοπιστωτικές εταιρείες, οι οποίες μπορούν επίσης να τα χρησιμοποιήσουν για να αναλύσουν πληροφορίες για επιμέρους εργασίες.

Για παράδειγμα, είπε ο Moyer, το λογισμικό θα μπορούσε να βοηθήσει έναν τραπεζικό υπάλληλο να αξιολογήσει γρήγορα εάν η τράπεζα θα έπρεπε να έχει έναν πελάτη μικρής επιχείρησης, μια διαδικασία που παλαιότερα θα έπαιρνε πολύ χρόνο.

«Πρόκειται για τον εκδημοκρατισμό της πρόσβασης σε αυτές τις πληροφορίες», είπε ο Moyer. «Πρόκειται για την οικοδόμηση ενός μοντέλου που επιτρέπει στους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν και δεν κατανοούν αυτή τη γλώσσα να μπορούν να αλληλεπιδρούν με αυτές τις πληροφορίες».

Διαβάστε ακόμη: