Επειδή μάλλον δεν έβρισκε αντίπαλο για να συναγωνιστεί στην αυτονομία, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Mercedes Vision EQXX αποφάσισε να ξεπεράσει τον εαυτό της.
Τον περασμένο Απρίλιο είχε αποδείξει ότι με μια μόνο φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να διανύσει πάνω από 1.000 χλμ. Για την ακρίβεια, κάλυψε 1.008 χλμ., καθώς ταξίδεψε από τη Στουτγάρδη της Γερμανίας στο Κασί που βρίσκεται στην Κυανή Ακτή της Γαλλίας. Για να φτάσει εκεί χρησιμοποίησε τη μεγαλύτερη και βαθύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο, την Gotthard, ενώ πέρασε από τις ελβετικές Άλπεις και από τη Βόρεια Ιταλία.
Σύμφωνα με τη Mercedes η Vision EQXX τότε βρίσκονταν στον δρόμο για 11 ώρες και 32 λεπτά κινούμενη με μέση ταχύτητα 87,4 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση ενέργειας ήταν 8.7 kWh/100 χλμ. Πάμε τώρα να δούμε το νέο άθλο αυτονομίας της Vision EQXX. Πριν από λίγες μέρες, λοιπόν, με αφετηρία και πάλι τη Στουτγάρδη της Γερμανίας ξεκίνησε με προορισμό το Σιλβερστόουν της Βρετανίας. Δεν επιλέχτηκε τυχαία ο προορισμός, καθώς η Vision EQXX έπρεπε να δώσει το «παρών» στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Αυτή τη φορά κατάφερε να διανύσει ακόμα μεγαλύτερη απόσταση με μια φόρτιση της μπαταρίας, με το νέο ρεκόρ της αυτονομίας της να φτάνει τα 1.202 χλμ. Στο Σιλβερστόουν της Βρετανίας έφτασε μετά από 14 ώρες και 30 λεπτά οδήγησης, έχοντας μικρότερη μέση ταχύτητα στα 83 χλμ./ώρα, ρίχνοντας τη μέση κατανάλωση ενέργειας στις 8.3 kWh/100 χλμ.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Vision EQXX είχε να αντιμετωπίσει υψηλότερες θερμοκρασίες, έως 30 βαθμούς Κελσίου. O οδηγός χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει τον κλιματισμό για συνολικά 8 ώρες, ενώ όπως γνωρίζουμε αυτό μειώνει την αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Παράλληλα, η Vision EQXX έπρεπε να αντιμετωπίσει τη μεγάλη κίνηση κοντά στη Στουτγάρδη και στη νότια Αγγλία.
Πότε θα έρθει η μέρα που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής θα προσφέρουν πάνω από 1.000 χλμ. αυτονομίας;