H αλήθεια είναι ότι είχαμε ανησυχήσει λίγο, καθώς πέρασαν μήνες από την τελευταία φορά που μάθαμε νέα της MercedesVision EQXX.
Η γερμανική εταιρία φαίνεται πως εργαζόταν σκληρά για να ολοκληρώσει το εν λόγω όχημα, το οποίο θα κάνει τελικά παγκόσμια πρεμιέρα στις 3 Ιανουαρίου του 2022, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση.
Να υπενθυμίσουμε ότι η επερχόμενη Mercedes Vision EQXX, θα μας συστηθεί σε πρωτότυπη μορφή, ενώ μάλλον δεν θα κατευθυνθεί προς τη γραμμή παραγωγής, τουλάχιστον όχι με την εικόνα που θα τη δούμε στο ντεμπούτο της.
Το ότι η Vision EQXX είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη δεν μας συγκινεί και ιδιαίτερα, καθώς πλέον η Mercedes έχει μπει για τα καλά στην πρίζα. Αυτό, όμως, που κάνει τα στόματα να μένουν ανοιχτά και έπειτα να συζητούν ώρες για τη Vision EQXX είναι η τεράστια, για τα υφιστάμενα δεδομένα, αυτονομία της, καθώς ξεπερνάει τα 1.000 χλμ.
Η Mercedes μάλιστα υπογραμμίζει ότι η συγκεκριμένη αυτονομία αφορά πραγματικές συνθήκες μετά από μια μόνο πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Παράλληλα, μας εντυπωσιάζει η ανακοίνωση ότι ο αριθμός που δείχνει την κατανάλωση κιλοβατώρων ανά 100 χλμ., σε κανονικές ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, είναι μονοψήφιος!
Για να επιτευχθούν οι παραπάνω αριθμοί η Mercedes εξέλιξε σημαντικά την αεροδυναμική της Vision EQXX, ενώ στόχος είναι να πετύχει χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας και από τη ναυαρχίδα EQS.
Οι δύο νέες φωτογραφίες της Vision EQXX μας δίνουν μια γεύση από το μπροστινό της τμήμα. Παρατηρήστε ποσό χαμηλό είναι το εμπρός καπό και ότι διαθέτει δύο εισαγωγές αέρα. Έντονες καμπύλες σχηματίζουν τα εμπρός φτερά και τα στενόμακρα Led φωτιστικά σώματα επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή φωτεινή λωρίδα στη μάσκα.
Με την απουσία τους λάμπουν οι παραδοσιακοί πλευρικοί καθρέπτες, οι οποίοι πιθανότατα έχουν αντικατασταθεί με κάμερες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η υψηλή τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που διαθέτει η Vision EQXX σίγουρα θα μεταλαμπαδευτεί, αργά ή γρήγορα, σε κάποιο μοντέλο παραγωγής της Mercedes.