search

CAR

McLaren: Η Moody’s Investors Service άλλαξε την προοπτική της εταιρείας σε αρνητική από σταθερή

Δύσκολη εποχή για τον κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων που ξεκίνησε ενέργειες για τονωτική «ένεση» τουλάχιστον 290 εκατομμυρίων ευρώ στην επιχείρηση τους επόμενους μήνες

McLaren: Η Moody’s Investors Service άλλαξε την προοπτική της εταιρείας σε αρνητική από σταθερή

Η Moody’s Investors Service άλλαξε την προοπτική της για τη McLaren Holdings, τον κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων, σε αρνητική από σταθερή…

Η McLaren ξεκίνησε συνομιλίες με τους υφιστάμενους μετόχους, συμπεριλαμβανομένων των κρατικών επενδυτικών ταμείων του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας, σχετικά με την τονωτική «ένεση» τουλάχιστον 290 εκατομμυρίων ευρώ στην επιχείρηση τους επόμενους μήνες.

Ο Moody’s δήλωσε: «Η αλλαγή των προοπτικών σε αρνητική αντανακλά τα πολύ αδύναμα αποτελέσματα της McLaren για το τρίτο τρίμηνο του 2022 και την αυξημένη αβεβαιότητα σχετικά με την ικανότητα της εταιρίας να επιτύχει λειτουργική ανάκαμψη τους επόμενους 12-18 μήνες. Οι αρνητικές προοπτικές αντικατοπτρίζουν επίσης τις ανησυχίες της Moody’s για την ασθενή ρευστότητα της McLaren παρά την πρόσθετη χρηματοδότηση που έλαβε από τους μετόχους της».

Η Moody’s είπε ότι τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2022 της αυτοκινητοβιομηχανίας έδειξαν όγκο χονδρικής, έσοδα, κερδοφορία και δημιουργία ταμειακών ροών πολύ κάτω από τις προηγούμενες προσδοκίες του οίκου αξιολόγησης με πραγματικές χονδρικές πωλήσεις 545 μονάδων σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψη της Moody’s λίγο πάνω από 1.000.

Moody's

Η McLaren είχε αναφέρει τις ελλείψεις ημιαγωγών σε ολόκληρη τη βιομηχανία και τους συνεχείς περιορισμούς προσφοράς ως τους βασικούς λόγους για τον χαμηλό όγκο παραγωγής που οδήγησε σε απώλεια EBITDA που ανέφερε η εταιρία κατά 62,6 εκατ. για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022. Τα ταμειακά διαθέσιμα μειώθηκαν σε 54,5 εκατ. στο τέλος Σεπτεμβρίου 2022 σε σύγκριση με 89,3 εκατ. GBP στο τέλος του 2021 παρά την εισφορά μετοχικού κεφαλαίου το τρίτο τρίμηνο του 2022 ύψους 119,5 εκατομμυρίων ευρώ, ανέφερε η Moody’s.

Με βάση τα αδύναμα αποτελέσματα για τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 και τα τεχνικά ζητήματα του Artura, ο Moody’s αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψή του για το 2022-23. Ο οίκος αξιολόγησης αναμένει τώρα η McLaren να διαθέσει μόνο περίπου 2.000 αυτοκίνητα χονδρικής το 2022 και περίπου 3.000 το 2023. Αν και βελτιώνεται, ο οίκος αξιολόγησης προβλέπει ότι το EBITDA προσαρμοσμένο από τον Moody’s θα παραμείνει αρνητικό σε περίπου 220 εκατομμύρια το 2022. «Οι αρνητικές προοπτικές αντικατοπτρίζουν την αποτυχία βελτίωσης των όγκων, των κερδών και της δημιουργίας ταμειακών ροών τα τελευταία τρίμηνα, η οποία οδήγησε σε αποδυνάμωση του προφίλ ρευστότητας παρά την πρόσφατη εισροή μετοχών. Αντικατοπτρίζει επίσης την αβεβαιότητα για το χρονοδιάγραμμα της επιχειρησιακής και οικονομικής ανάκαμψης της Mclaren υπό το πρίσμα της πρόσφατα ανακοινωθείσας ανάγκης για τεχνικές αναβαθμίσεις στο νέο Artura».

Ο κατασκευαστής υπερ-αυτοκινήτων, όπως έγινε γνωστό το Σαββατοκύριακο, ξεκίνησε συνομιλίες με τους υφιστάμενους μετόχους, συμπεριλαμβανομένων των κρατικών επενδυτικών ταμείων του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας, σχετικά με την τονωτική «ένεση» τουλάχιστον 290 εκατομμυρίων ευρώ στην επιχείρηση τους επόμενους μήνες .

Διαβάστε ακόμη: