Σε μία εποχή που οι τεχνολογικές εξελίξεις τρέχουν με ταχύτητες φωτός, η επανακατάρτιση των εργαζομένων μιας επιχείρησης και ο εμπλουτισμός των δεξιοτήτων και των γνώσεων των εργαζομένων, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Στον κλάδο της εστίασης, η εκπαίδευση του προσωπικού είναι απαραίτητη, δεδομένου ότι το drive through, το takeaway και το delivery αποτελούν τη νέα κανονικότηταεξαιτίας της πανδημίας.
Η κατάσταση στην αγορά όμως θα είναι εντελώς διαφορετική μετά την πανδημία, με την ασφάλεια και την υγιεινή να αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για τους καταναλωτές.
Το 2020 η McDonald’s επένδυσε περίπου $150 εκατ. στην εκπαίδευση του προσωπικού της αναφορικά με δεξιότητες, όπως οι ψηφιακές πωλήσεις, η άμεση οργάνωση και παράδοση φαγητού, η εξυπηρέτηση πελατών και…αυτοκινήτων μέσω του drive through. Ένα σημαντικό μέρος αυτού του ποσού δόθηκε σε υποτροφίες των παιδιών των εργαζομένων
ΤΙ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ…POLL
Παρά τις σημαντικές επενδύσεις της εταιρείας στο ανθρώπινο δυναμικό της, οι εργαζόμενοι θέλουν…περισσότερες γνώσεις. Τον Δεκέμβριο του 2020, στο πλαίσιο της καθιερωμένης αξιολόγησης της Διοίκησης από προσωπικό, προέκυψε ότι περισσότεροι από 1.100 εργαζόμενοι θεωρούν ότι η εταιρεία πρέπει να επενδύσει στην ενίσχυση των γνώσεων τους και στην επανακατάρτισή τους.
Επιπλέον αίτημα ήταν η στενότερη συνεργασία της ανώτερης διοίκησης με τους εργαζομένους και η αύξηση των…προσλήψεων
Ο CEO της γνωστής αλυσίδας, Chris Kempzcinski, απάντησε στα αιτήματα των εργαζομένων πως, “είναι ιδιαίτερη χαρά μου να βλέπω πως θέλετε να επενδύσουμε περισσότερα στην επιμόρφωση και στο reskilling.
Έχετε τον λόγο μου πως τα ποσάπου δαπανά η εταιρεία για την εκπαίδευση του προσωπικού θα αυξηθούν και θα είμαστε σε συχνότερη επαφή”.