Οι πωλήσεις της McDonald’s ενισχύθηκαν το δ’ τρίμηνο, καθώς η αύξηση στις διεθνείς δραστηριότητες της αλυσίδας αντιστάθμισε την πτώση στις ΗΠΑ.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις στα καταστήματα αυξήθηκαν κατά 0,4%, ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Bloomberg περίμεναν πτώση. Έτσι, «έσπασε» το σερί δύο συνεχόμενων αρνητικών τριμήνων για την McDonald’s, λόγω της μείωσης των εξόδων στα εστιατόρια και του μποϊκοτάζ μετά τον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αποτέλεσαν το αδύναμο σημείο, καθώς μειώθηκαν κατά 1,4% στο τρίμηνο, μία πτώση που ήταν μεγαλύτερη από εκείνη που περίμεναν οι αναλυτές. Ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε ελαφρώς στις ΗΠΑ, αλλά το μέσο επίπεδο της παραγγελίας «συρρικνώθηκε» σε σχέση με ένα χρόνο πριν, καθώς οι υψηλότερες τιμές συνέβαλαν στην αύξηση των ελέγχων. Σημειώνεται ότι από τον περασμένο Ιούνιο, η McDonald’s άρχισε να προσφέρει ένα γεύμα αξίας 5 δολαρίων σε μια προσπάθεια να αντιστρέψει τις εκτιμήσεις ότι το φαγητό της ήταν πολύ ακριβό.

Το αποτέλεσμα στις ΗΠΑ αντισταθμίστηκε από τα δύο διεθνή τμήματα της εταιρείας, με τον τομέα που περιλαμβάνει την Ιαπωνία και τη Μέση Ανατολή να καταγράφει αύξηση 4,1% στις πωλήσεις των καταστημάτων. Ο άλλος διεθνής τομέας της McDonald’s, ο οποίος περιλαμβάνει αγορές όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητος. Οι αναλυτές προέβλεπαν μείωση σε όλα τα τμήματα της McDonald’s.

Το δ’ τρίμηνο έβαλε τέλος σε μία περιπετειώδη χρονιά για την McDonald’s, η οποία περιλάμβανε την επιδημία E. coli στις ΗΠΑ που σκότωσε έναν άνθρωπο, ενώ νόσησαν περισσότερα από 100 άτομα. Η McDonald’s δεσμεύθηκε να δαπανήσει 100 εκατ. δολάρια για να κερδίσει τους πελάτες της πίσω.

Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης μία παγκόσμια καμπάνια για να προσελκύσει τους πελάτες που έχουν «πιεστεί» από τον πληθωρισμό, μεταξύ άλλων με μία προσφορά για καφέ από 1 δολάριο Καναδά στη χώρα της Βόρειας Αμερικής και ένα Happy Meal αξίας 4 ευρώ στη Γαλλία. Εκτός από το γεύμα στις ΗΠΑ, η εταιρεία προσπάθησε να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών με προσφορές, όπως τα Halloween buckets και ένα φραπέ dulce de leche περιορισμένης διάρκειας.

Η McDonald’s εμφάνισε κέρδη 2,83 δολάρια ανά μετοχή στο τρίμηνο, εξαιρουμένων ορισμένων στοιχείων, ελαφρά μειωμένα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα ενοποιημένα έσοδα παρέμειναν αμετάβλητα.

Διαβάστε ακόμη: