Μπορεί η ίδια η Maserati να χαρακτηρίζει την MC20 ως super sports car, προφανώς και για να τη διαφοροποιήσει και με αυτόν τον τρόπο από τις Ferrari, αλλά οι προδιαγραφές της την κατατάσσουν ξεκάθαρα στα supercar.

Φυσικά αυτό ισχύει και για την εμφάνισή της, η οποία είναι μεν διακριτική χωρίς τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα -πλην του τεράστιου πίσω διαχύτη– αλλά ταυτόχρονα και εντυπωσιακή. Χάρη και στις πόρτες της που ανοίγουν προς τα πάνω και προσελκύουν τα βλέμματα αλλά και λόγω των τροχών των 20 ιντσών.

Το αυστηρά διθέσιο εσωτερικό είναι minimal με στοιχεία πολυτέλειας αλλά και υψηλής τεχνολογίας -ψηφιακός ο πίνακας οργάνων, μεγάλη η οθόνη του συστήματος infotainment- καθώς και με εμφανή σε κάποια σημεία ανθρακονήματα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο ορατός απ’ έξω, χάρη στο γυάλινο κάλυμμά του, Nettuno. Ο ολοκαίνουργιος V6 των 3.000 κυβικών με τα δύο turbo, τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο, το διπλό σύστημα ψεκασμού, το ξηρό κάρτες και την τεχνολογία από την F1 που αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm. Από τις 3.000 έως τις 5.000 σ.α.λ.

Χάρη στον Nettuno η MC20 των σχεδόν 1.500 κιλών, 1.470 για την ακρίβεια, φτάνει τα 100 χλμ./ ώρα από στάση σε μόλις 2,9 δεύτερα ενώ μπορεί να κινηθεί μέχρι και με 325 χλμ./ ώρα.

Επιδόσεις supercar όπως προαναφέραμε και αυτό ισχύει και για την τιμή της στην Ελλάδα, η οποία ξεκινά από τις… 327.500 ευρώ. Για την ιστορία προ φόρων η Maserati ΜC20 κοστίζει 177.230 ευρώ, ενώ στην Ιταλία το ταμπελάκι γράφει 216.318 ευρώ.