Το μοναδικό τοπίο της Μήλου έχει γίνει σκηνικό για τον οίκο Louis Vuitton. Το Instagram του οίκου μόδας έχει πλημμυρίζει από θάλασσα, κατάλευκα τοπία και παραλίες πολυβραβευμένες με τη Μήλο να μετατρέπεται σε ένα ειδυλλιακό background για να προωθήσει η εταιρεία τα προϊόντα της.

Η διαφήμιση για το κυκλαδίτικο νησί, που φέτος αναδείχτηκε το καλύτερο νησί στον κόσμο, σύμφωνα με τους αναγνώστες του κορυφαίου ταξιδιωτικού περιοδικού Travel+Leisure, είναι ξεχωριστή καθώς ο λογαριασμό του οίκου μόδας ξεπερνά τους 45,6 εκατ. ακολούθους στο Instagram. «Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή εκστρατεία» γράφει σε μία ανάρτηση ο οίκος, εκθειάζοντας το τοπίο.

Μέσα από την καμπάνια αυτή, στην οποία πρωταγωνιστούν κυρίως παιδιά, αποκαλύπτεται η σπάνια ομορφιά του νησιού. Οι βραχώδεις σχηματισμοί και οι χρυσαφένιες αμμουδιές κρύβουν μια αίσθηση ελευθερίας και μας προσκαλούν να ανακαλύψουμε ανεξερεύνητα μέρη.

Οι εικόνες είναι δημιουργίες της φωτογράφου Viviane Sassen ενώ μετά την Μήλο, η καμπάνια θα συνεχίσει στην Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.

Ο οίκος Louis Vuitton είναι μια ακόμα προσθήκη στη λίστα με τα fashion brands που φέτος επιλέγουν Ελλάδα.