Τελικά, τα λιμάνια δεν είναι όλα ίδια σε προοπτικές καθώς τα φιλέτα έφυγαν ήδη ή στην περίπτωση του λιμανιού του Βόλου ισχύουν όσα κάνουν το γύρο της αγοράς για “γνωστό ήδη νικητή”;
Βέβαια, πάντα διοχετεύονται παρόμοιες φήμες και πληροφορίες από όποιον θεωρεί ότι έχει συμφέρον από την δημοσιοποίησή τους, αλλά στην προκειμένη περίπτωση κάποιοι ισχυρίζονται ότι “το πράγμα είναι μιλημένο εδώ και μήνες”.
Η στήλη δεν σπεύδει φυσικά να υιοθετήσει όσα ακούγονται στην πιάτσα, απλώς τα αναφέρει, με την επισήμανση ότι, αν επιβεβαιωθούν, τότε κάτι δεν πάει καλά με τις παραχωρήσεις – τουλάχιστον των λιμανιών, που φωτογραφίζονται για “μοίρασμα εκ των προτέρων της πίτας”.
Στο δια ταύτα τώρα, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δεν μετείχε στην τελική διαδικασία και είχε ενημερώσει σχετικά (…) με αποτέλεσμα να υποβληθούν τέσσερις (4) προσφορές στον διαγωνισμό για την απόκτηση τουλάχιστον του 67% της εταιρείας Οργανισμός Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ), ήτοι:
– Την κοινοπραξία Goldair Cargo – Goldair Handling
– Την κοινοπραξία Israel Shipyards – Χαλυβουργία Ελλάδος
– Τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ)
– Και την Mariner Capital
Το ΤΑΙΠΕΔ υπόσχεται ότι η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών θα εκκινήσει άμεσα, για να αποσφραγιστούν και να γίνουν γνωστές οι οικονομικές προσφορές των επενδυτών που πληρούν τους όρους του διαγωνισμού. Για να δούμε, τι θα δούμε…