Μετά από χρόνια απαξίωσης, έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης βρίσκονται πάλι στο στόχαστρο ομάδων επιχειρηματικών συμφερόντων, που αποφασίζουν να διαθέσουν σημαντικά ποσά για να αποκτήσουν έμμεση παρουσία στα media, προκειμένου να διαθέτουν δύναμη παρέμβασης στις πολιτικοοικονομικές εξελίξεις και να έχουν ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.
Το ενδιαφέρον έχει ήδη μετουσιωθεί σε deals εξαγορών περιφερειακών τηλεοπτικών καναλιών και σε υπόγειες συμφωνίες στήριξης ραδιοφωνικών σταθμών και ενημερωτικών ιστοσελίδων. Στις εξελίξεις έχει πρωταγωνιστήσει τους τελευταίους μήνες ο όμιλος Καϋμενάκη-Μπάκου-Εξάρχου, που με μεθοδικά βήματα δημιουργεί ένα νέο μιντιακό συγκρότημα “χαμηλού προφίλ”.
Έπονται νέα deals για ραδιοφωνικούς σταθμούς, ιντερνετικά μέσα και εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας, με πρωταγωνιστές νεοπαγή επιχειρηματικά σχήματα, που θα χρηματοδοτήσουν τα εγχειρήματα αλλά δεν θα εμφανιστούν σε πρώτη φάση ως νέοι ιδιοκτήτες. Διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη για την εξαγορά ισχυρού συγκροτήματος, που περιλαμβάνει εφημερίδα, περιοδικά, ραδιόφωνο και ειδησεογραφικές ιστοσελίδες. Ανταγωνιστικά συμφέροντα κινούνται για τη δημιουργία νέας, βιώσιμης εφημερίδας, που οι εμπνευστές της φιλοδοξούν να ανταγωνιστεί την “Καθημερινή”.