Με πωλήσεις που προσέγγισαν τα €150 εκατ. από €138 εκατ. το 2023 εκτιμάται ότι έκλεισε η περυσινή χρονιά για την γαλακτοβιομηχανία Κολιός, ανάπτυξη η οποία οδηγήθηκε και από την άνοδο των εξαγωγών.
Σε διψήφια επίπεδα εκτιμάται ότι κινήθηκε και η αύξηση στους όγκους πωλήσεων σε μία χρονιά κατά την οποία καταγράφηκε διόρθωση στις τιμές.
Σημειώνεται ότι τα προϊόντα της Κολιός κατευθύνονται σε περίπου 55 χώρες σε όλο τον κόσμο και αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 65% του τζίρου της. Οι κυριότεροι προορισμοί περιλαμβάνουν την Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γαλλία και την Σουηδία.
Η διοίκηση της γαλακτοβιομηχανίας στοχεύει, αφενός στο να εδραιώσει τη θέση της σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, αφετέρου να επιχειρήσει μεγαλύτερο άνοιγμα στις ασιατικές αγορές.
Επενδύσεις
Η Κολιός έχει προγραμματίσει για την τριετία 2023-2025 και συνεχίζει να υλοποιεί ένα επενδυτικό πρόγραμμα ύψους €15 εκατ. για την τριετία 2023 – 2025. Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν την προμήθεια παραγωγικού εξοπλισμού, με στόχο τον εκσυγχρονισμό των μονάδων.
Στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης της επιχείρησης, έχει προχωρήσει στην αντικατάσταση του μαζούτ με υγρό φυσικό αέριο (LNG) και στην κατασκευή μονάδας βιοαερίου, η οποία θα αξιοποιεί τα απόβλητα της εταιρείας. Επιπλέον, έχει εγκαταστήσει φωτοβολταϊκό πάρκο 3 MW για την κάλυψη ενός σημαντικού μέρους των απαιτούμενων ηλεκτρικών αναγκών.
Portfolio
Σε ό,τι αφορά το portfolio της Κολιός, κύρια προϊόντα της εταιρείας είναι η Φέτα Π.Ο.Π. και τα λευκά τυριά, όπως το Κατσικίσιο και το Σπιτικό, τα σκληρά και ημίσκληρα τυριά, όπως το Κασέρι Π.Ο.Π. και το Παραδοσιακό ΚΟΛΙΟΣ, το οποίο παράγει από το 1948 σύμφωνα με πατροπαράδοτη συνταγή. Επίσης παράγει βιολογική Φέτα Π.Ο.Π., τυριά Light, είδη διατροφής με φυτικά λιπαρά και χαμηλή χοληστερίνη, όπως η σειρά Vital, vegan νηστίσιμα προϊόντα, καθώς και φρέσκα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το στραγγιστό γιαούρτι, βιολογικό στραγγιστό γιαούρτι, γιαούρτι με φρούτα και μέλι. και κρέμα γάλακτος.
Όλα τα προϊόντα διατίθενται σε πρακτικές συσκευασίες και απευθύνονται τόσο στον τελικό καταναλωτή, όσο και στον επαγγελματικό τομέα και τη γαστρονομία.
SIAL και βραβεία
Στην Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών SIAL, η Κολιός παρουσίασε μεταξύ άλλων τη συσκευασία των 130g σταθερού βάρους για τους κωδικούς: Κασέρι Πρόβειο ΠΟΠ, Κεφαλογραβιέρα Αμφιλοχίας ΠΟΠ, Γραβιέρα Πρόβεια και Κεφαλοτύρι Πρόβειο.
Από την εκτεταμένη γκάμα και τα νέα λανσαρίσματα της εταιρείας, αξιοσημείωτες είναι οι επιδόσεις που κατέγραψε και το cream cheese το οποίο έτυχε πολύ θερμής υποδοχής από την αγορά, ιδίως στο εξωτερικό.
Εξάλλου πρόσφατα, το τυρί σχάρας KOLIOS Grill & Fry, διακρίθηκε με Βραβείο Ανώτερης Γεύσης από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης (ITI) για το 2025, στις Βρυξέλλες. Όπως ανέφερε η διοίκηση, “για ακόμα μια φορά η προσήλωση της Κολιός στην ποιότητα και την ξεχωριστή γεύση επιβραβεύεται με διεθνή αναγνώριση, από τους καλύτερους σεφ του κόσμου”. Θυμίζουμε ότι πέρυσι είχαν τιμηθεί με αντίστοιχες διακρίσεις, συγκεντρώνοντας συνολικά 5 χρυσά αστέρια, τα προϊόντα Κολιός: γιαούρτι 10% λιπαρά , Cream cheese και Ημίσκληρο τυρί “Το Παραδοσιακό”.
Διαβάστε ακόμη:
- Πώς τα έντοκα γραμμάτια Ελληνικού Δημοσίου έγιναν ξανά δημοφιλή
- H Κατερίνα Παπουτσάκη φωτογραφίζεται για πρώτη φορά με τον νέο της σύντροφο
- Την Τρίτη «κληρώνει» για την απάντηση της Mediobanca στην Monte Paschi
- Ο Τραμπ προτείνει οι Παλαιστίνιοι της Γάζας να μεταφερθούν στην Αίγυπτο και στην Ιορδανία