Για την κίνηση στους δρόμους και συγκεκριμένα, στον Κηφισό μίλησε ο συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου, τονίζοντας πως είναι αναγκαίο να υπάρχουν γρήγορες παρεμβάσεις.
«Σίγουρα θα βοηθήσουν οι μηχανές της Τροχαίας και οι γερανοί που θα παίρνουν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει στον Κηφισό που χαρακτηρίζεται από την έντονη κυκλοφοριακή κίνηση (…) Όσο πιο γρήγορα παρέμβει κάποιος ενημερώνοντας για το περιστατικό και προσπαθήσει να το ξεκαθαρίσει, ακόμη και να διαχειριστεί την κυκλοφορία γύρω του, τόσο πιο γρήγορα θα ξεμπλοκάρει κάπως η κυκλοφορία», επισήμανε ο συγκοινωνιολόγος μιλώντας στην εκπομπή του ΕΡΤNEWS «Update».
Κίνηση στους δρόμους: Πώς μπορούν οι κάμερες να βοηθήσουν την Τροχαία
Ο ίδιος πρόσθεσε σχετικά ότι είναι αναγκαίο να υπάρχουν γρήγορες παρεμβάσεις και το υπουργείο «κάνει πάρα πάρα πολύ καλά σε αυτή την περίπτωση», δρώντας με τον παραπάνω τρόπο.
Κληθείς να σχολιάσει ότι μπαίνουν και 750 κάμερες στην Αττική τόσο προληπτικά για την παρακολούθηση εγκληματικών ενεργειών όσο και για τις τροχαίες παραβάσεις, σημείωσε:
«Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να έχουμε έναν τροχονόμο σε κάθε γωνία. Οι παραβάσεις συμβαίνουν όταν συμβαίνουν και ο καλύτερος, οικονομικότερος και αποδοτικότερος τρόπος να τις καταγράφουν μέσα από κάμερες, όπως συμβαίνει και στον υπόλοιπο κόσμο, δεν είναι κάτι καινούργιο. Δεν έχουμε άπειρους πόρους ώστε να έχουμε το προσωπικό της Τροχαίας παντού. Συνεπώς, είναι πολύ καλό το τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από όλους αυτούς τους ανθρώπους και να αφήσουμε την τεχνολογία να κάνει τη δουλειά της, όπως συμβαίνει και αλλού».
Κίνηση στους δρόμους: Πόση ώρα βρίσκεται εγκλωβισμένος σε ώρες αιχμής στον Κηφισό ένας οδηγός
Στο ερώτημα πόση ώρα βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του ένας οδηγός ο οποίος είναι εγκλωβισμένος σε ώρες αιχμής στην άνοδο και στην κάθοδο του Κηφισού, αποσαφήνισε:
«Εγώ εκτιμώ ότι είναι τουλάχιστον το διπλάσιο από αυτό που θα έκανε κάποιος υπό κανονικές συνθήκες. Δηλαδή θεωρώ ότι περνάμε μια, μπορεί και μιάμιση ώρα την ημέρα στο αυτοκίνητο όμως και αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως πολύ περισσότερο. Διότι η καθυστέρηση προφανώς δημιουργεί κι άλλες επιπτώσεις ψυχολογικές σε εμάς. Ο χρόνος που δαπανούμε είναι πάρα πάρα πολύ μεγάλος. Είναι τουλάχιστον μία ώρα περισσότερο από αυτό που θα κάναμε αν δεν είχαμε κυκλοφοριακή συμφόρηση. (…) Έχουμε υπολογίσει ότι σε σχέση με τη βραδινή ώρα που στο ποτάμι χρειάζεσαι για να κάνεις το Πειραιάς – Κηφισιά περίπου 25 λεπτά, χρειάζεσαι γύρω στο τριπλάσιο αυτή τη στιγμή για να ”κατέβεις” σε ώρες αιχμής. Οπότε μπορεί και πολύ περισσότερo από την ώρα. Ενδεχομένως ”ξοδεύουμε” μία ώρα πάνω και μία ώρα κάτω. Μπορεί και δύο ώρες».
Διαβάστε ακόμη: