Το δικό της αυτοκίνητο έχει εδώ και μερικούς μήνες η χώρα μας, μετά την εμπορική διάθεση του Keraboss Super K, ενός μικρών διαστάσεων SUV με σκληροτράχηλη εμφάνιση η οποία παραπέμπει στρατιωτικό όχημα.
Το Keraboss, εντάσσεται στην ειδική κατηγορία οχημάτων Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής) και φέρει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις και εγκρίσεις προκειμένου να κυκλοφορεί νομότυπα στους ελληνικούς δρόμους.
Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα πολλά υποσχόμενο εγχείρημα, που – μεταξύ άλλων – αναδεικνύει την τεχνογνωσία που είναι συγκεντρωμένη επί ελληνικού εδάφους και διαφημίζει τη χώρα μας στο εξωτερικό. Oι πωλήσεις του Keraboss δεν συνάδουν τις μεγάλες προοπτικές του όλου πρότζεκτ. Αυτό διότι στο σύνολο του τρέχοντος έτους, έχουν ταξινομηθεί μόλις δύο αυτοκίνητα, με την τελευταία ταξινόμηση να σημειώνεται τον Ιούνιο.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι στο σύνολο του 2022 έχουν ταξινομηθεί 4 καινούργιες Lamborghini (2 Urus & 2 Aventador), 4 Bentley (2 Bentayga & 2 Continental) και… 136 αυτοκίνητα της Porsche. Σε αυτό το σημείο, βέβαια, πρέπει να επισημάνουμε ότι η Keraboss Cars Manufacturing, μπορεί να έχει λάβει νέες παραγγελίες για το Keraboss Super K, αλλά δεδομένου του χρόνου που απαιτείται για την κατασκευή του (στο χέρι), αυτές ενδέχεται να μην έχουν παραδοθεί στους αγοραστές του.
Σε κάθε περίπτωση στόχος της εταιρείας είναι οι πωλήσεις 70 και πλέον οχημάτων τον χρόνο. Υπενθυμίζεται ότι το ελληνικό SUV έχει μήκος 3.375 χλστ., πλάτος 1.560 χλστ. και ύψος 1.590 χλστ., την ίδια ώρα που το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.150 χλστ. και το βάρος του οχήματος περιορίζεται στα 840 κιλά.
Αναφορικά με την κίνησή του, για αυτή φροντίζει έναν κινητήρας 1.000 κ.εκ. της Mitsubishi (βρισκόταν και στο 2ης γενιάς Smart) που παράγει 72 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 145 χλμ./ώρα.
Το Keraboss έχει χαρακτηριστεί ως… Made in Greece αυτοκίνητο, αν και δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη από άλλους κατασκευαστές, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το μοτέρ. Το εσωτερικό του SUV, τέλος, έχει ως βάση το παλιό Smart, ενώ χρησιμοποιεί και κάποια μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από άλλα οχήματα.
Keraboss: Το πρώτο ελληνικό τζιπ -Ένα πολύ ιδιαίτερο αυτοκίνητο
Διαβάστε ακόμη:
- «Άλλαξε» δικογραφία και «εξαφανίστηκε» το όνομα υψηλόβαθμου προσώπου Ανεξάρτητης Αρχής!
- Σημεία και τέρατα στα λογιστικά μεγάλης εισηγμένης τεχνικής εταιρίας ανακάλυψαν ορκωτοί ελεγκτές
- Η Μίλαν ήρθε στο ντέρμπι των «δικεφάλων» προσκεκλημένη του Μπότο
- Νάνα Μούσχουρη: «Είχα καρκίνο στο πάγκρεας, έχω περάσει πολλά»