Ένα νέο χαρακτηριστικό προσθέτει η εταιρεία Meta στο Instagram, το οποίο ήδη έχει προκαλέσει αντιδράσεις στους χρήστες. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης πρόκειται να προσθέσει διαφημίσεις που θα αναγκάζουν τον χρήστη να βλέπει ένα διαφημιστικό ενδιάμεσα σε ποστ, stories και reels προτού συνεχίσει στα επόμενα.
Η λειτουργία ήδη εφαρμόζεται στο Facebook, όπου ένα βίντεο μεγάλης διάρκειας διακόπτεται για να παίξουν διαφημίσεις διάρκειας μερικών δευτερολέπτων και στο Instagram εμφανίζονται διαφημίσεις και αναρτήσεις με χορηγίες ενδιάμεσα των stories και των δημοσιεύσεων, τόσο στην αρχική ροή όσο και στα βίντεο σε μορφή reels, αλλά οι διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράκαμψης είναι κάτι που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην πλατφόρμα.
Ο εκπρόσωπος του Instagram στις ΗΠΑ, Matthew Tye, επιβεβαίωσε στο ειδησεογραφικό μέσο The Verge ότι η δοκιμή όντως συμβαίνει σε μερικούς λογαριασμός.
Το Instagram επιβεβαίωσε και στο BBC ότι η δοκιμή της νέας λειτουργίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ορισμένοι χρήστες έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους στο X, πρώην Twitter, και στο Reddit, μιας και η λειτουργία τους φάνηκε ιδιαίτερα εκνευριστική. Μάλιστα, πολλοί έκαναν αναφορά στις εταιρείες που «υποκριτικά» θέλουν να σταματήσουν το άσκοπο σκρολάρισμα, ενώ οι ίδιες έκαναν την εντατική παρακολούθηση βίντεο εθιστική.
Και συνέχισαν: «Πρώτα οι εταιρείες εφαρμόζουν το γρήγορο scrolling και τα στιγμιαία χτυπήματα ντοπαμίνης (που λαμβάνουμε από τη ρήγορη παρακολούθηση) έκαναν την προσοχή των ανθρώπων να διασπάται πιο γρήγορα και από ενός χρυσόψαρου».
Διαβάστε ακόμη
- Μια ανάσα πριν από το deal «Bright» – «DBC diadikasia», που αλλάζει τις ισορροπίες
- Σε ποιους …κουμπάρους κάνει ψυχολογικό μασάζ ο γνωστός μας Τζέφρι Πάιατ και γιατί
- Διαπραγματεύσεις μεταξύ ΟΑΚA και Nova για την ονοματοδοσία του γηπέδου του Παναθηναϊκού
- Ζέτα Θεοδωροπούλου: Ο σύζυγός μου διατηρεί παράλληλη σχέση μήνες και εμένα με βγάζει τρελή