Μια κούκλα Labubu σε μέγεθος ανθρώπου πωλήθηκε στο ιλιγγιώδες ποσό των 1,08 εκατομμυρίων γουάν (150.000 δολάρια) σε δημοπρασία στο Πεκίνο, σε μια απόδειξη της δημοτικότητας του συλλεκτικού παιχνιδιού που επιδεικνύουν οι διασημότητες.
Το μοναδικό στο είδος του πράσινο της μέντας Labubu, ένας τερατώδης χαρακτήρας που δημιούργησε ο γεννημένος στο Χονγκ Κονγκ καλλιτέχνης Kasing Lung, βγήκε στο σφυρί στον κινεζικό οίκο δημοπρασιών Yongle την Τρίτη, μαζί με άλλα 47 συλλεκτικά αντικείμενα Labubu.

Ένα άλλο καφέ Labubu περιορισμένης έκδοσης πωλήθηκε για 820.000 γουάν, ανεβάζοντας τη συνολική αξία των πωλήσεων στα 3,73 εκατομμύρια γουάν, σύμφωνα με δημοσίευμα τοπικών μέσων ενημέρωσης. Η λεγόμενη πρώτη παγκοσμίως δημοπρασία έργων τέχνης Labubu προσέλκυσε χιλιάδες αγοραστές στο χώρο και στο διαδίκτυο, ανέφερε το δημοσίευμα.

Η Pop Mart International Group Ltd., η εταιρεία που κατασκευάζει τις κούκλες με τα οδοντωτά τέρατα με έδρα το Πεκίνο, είδε τις μετοχές της να αυξάνονται πάνω από 180% φέτος εν μέσω της τρέλας για τα μαλακά παιχνίδια της που είδαν να μεταφέρονται από ονόματα όπως η Rihanna και η Lisa της BlackPink. Οι οπαδοί της Labubu είναι γνωστό ότι αψηφούν τις μεγάλες ουρές και συχνά είναι έτοιμοι να πληρώσουν υπερβολικές τιμές για να αποκτήσουν το αγαπημένο τους παιχνίδι.

Μια κινεζική τράπεζα χρησιμοποίησε πρόσφατα το Labubu ως δωρεάν δώρα για να προσελκύσει καταθέτες, γεγονός που ώθησε τη ρυθμιστική αρχή να παρέμβει και να απαγορεύσει τέτοιες πρακτικές.

Ένα βρέφος ο νεότερος αγοραστής

Ο νεότερος εγγεγραμμένος αγοραστής στη δημοπρασία της Τρίτης ήταν ένα βρέφος εννέα μηνών, η οικογένεια του οποίου αγόρασε μια co-branded έκδοση της κούκλας Labubu για 32.000 γουάν στο όνομα του μωρού, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Η δημοτικότητα του παιχνιδιού έχει οδηγήσει τους χρηματιστές να αυξήσουν τον στόχο τιμής της Pop Mart.

Η Deutsche Bank αύξησε τον στόχο της για την μετοχή της Pop Mart κατά 52% στα 303 HK$ (38,6 δολάρια), επικαλούμενη την ισχυρή δυναμική ανάπτυξης στο εξωτερικό. Η Morgan Stanley αύξησε το στόχο της στα 302 HK$ από 224 HK$, λέγοντας ότι θα πρέπει να αποτιμάται σε παρόμοιο επίπεδο με τη Sanrio Co. και τη Walt Disney Co.

Η σειρά τυφλών κουτιών THE MONSTERS, με τον Labubu στο επίκεντρό της, απέφερε περισσότερες από 3 δισεκατομμύρια γουάν σε πωλήσεις για την Pop Mart πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το ένα τέταρτο των εσόδων της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη: