Δεν χωρεί αμφιβολία ότι στον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού θα γίνει το τελικό ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Η έκβαση του διαγωνισμού, ο οποίος εκτιμάται ότι θα αποφέρει στο Δημόσιο άνω του 1,5 δισ. ευρώ για την παραχώρηση επί 35 χρόνια του οδικού άξονα, θα κρίνει και θα καθορίσει την κυριαρχία στον κατασκευαστικό κλάδο.
Εάν η κοινοπραξία ΓΕΚ Τέρνα – Egisproject καταστεί πλειοδότης, τότε ο Γ. Περιστέρης καθίσταται ο απόλυτος κυρίαρχος των κατασκευών, η παντοκρατορία του δεν δύναται να αμφισβητηθεί και ο χώρος των κατασκευών κατοχυρώνεται οριστικά από τον προνομιακό εργολάβο.
Εάν όμως κερδίσει τον διαγωνισμό η κοινοπραξία Μυτιληναίος – Άβαξ – Vinci, τότε η τράπουλα ανακατεύεται και ξαναμοιράζεται, το παιχνίδι ξαναρχίζει και οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες.
Γιατί, παρά τις διαψεύσεις, η αλήθεια είναι πως στην περίπτωση που η κοινοπραξία Μυτιληναίος – Άβαξ πάρει την Εγνατία και ταυτόχρονα οι δυο εταιρίες συνεργαστούν και στην γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, τότε και μόνον τότε ενδεχομένως να δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για συζήτηση γύρω από ανταλλαγή μετοχών!
Κυριακή κοντή γιορτή, λοιπόν! Την πρωταπριλιά υποβάλλονται οι δεσμευτικές οικονομικές προσφορές στο ΤΑΙΠΕΔ. Και σίγουρα οι αντίπαλες κοινοπραξίες θα είναι μόνο δύο. Κανείς άλλος δεν κατεβαίνει!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.