Την Τετάρτη η κινεζική Tencent ανέφερε μια ασθενέστερη από την αναμενόμενη άνοδο κερδών για το δεύτερο τρίμηνο, καθώς τα μέτρα μείωσης του κόστους άρχισαν να αποδίδουν και οι πωλήσεις αυξήθηκαν στις διάφορες επιχειρήσεις της εταιρείας.
Η Tencent το δεύτερο τρίμηνο, και σε σχέση με τις εκτιμήσεις της Refinitiv, ανακοίνωσε έσοδα 149,21 δισεκατομμύρια γιουάν Κίνας (20,46 δισεκατομμύρια δολάρια) έναντι των αναμενόμενων 151,73 δισεκατομμυρίων, που αντιστοιχεί σε αύξηση 11% από έτος σε έτος.
Τα κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους της εταιρείας αγγίζουν τα 26,17 δισεκατομμύρια γιουάν έναντι 33,42 δισεκατομμυρίων γιουάν. Το ποσό αντιστοιχεί σε άνοδο 41% από έτος σε έτος.
Η Tencent αρχίζει τώρα να βλέπει τα οφέλη από τη μείωση του κόστους που ξεκίνησε πέρυσι, όταν αποχώρησε από μη βασικές επιχειρήσεις και αύξησε τις δαπάνες μάρκετινγκ.
Η εταιρεία, η οποία κατέχει τη μεγαλύτερη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της Κίνας WeChat, παρατηρεί τώρα μια ανάκαμψη στις δραστηριότητές της, από το gaming μέχρι το cloud computing.
Η Tencent ανέφερε τώρα αύξηση εσόδων για τρία συνεχόμενα τρίμηνα, καθώς ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας ανακάμπτει από τις αντίξοες συνθήκες ενός δύσκολου 2022.
Πρώτον, η βασική της δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών επιβραδύνθηκε δραματικά σε σύγκριση με το 2021, όταν οι άνθρωποι βασίζονταν περισσότερο στην ψυχαγωγία σε εσωτερικούς χώρους λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας. Η Tencent είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών στον κόσμο.
Δεύτερον, οι κινεζικές αρχές πάγωσαν την έγκριση νέων παιχνιδιών για αρκετούς μήνες και ξεκίνησαν ξανά τη διαδικασία μόλις τον Απρίλιο του 2022. Μετά από αυτό, χρειάστηκαν μερικοί μήνες για να εγκρίνουν οι ρυθμιστικές αρχές παιχνίδια που δημοσιεύονται από την Tencent.
Ωστόσο, η ασθενέστερη από την αναμενόμενη αύξηση των εσόδων συνεχίζει να αντανακλά την αναταραχή της κινεζικής οικονομίας, η οποία δεν κατάφερε να ανακάμψει τόσο γρήγορα όσο πολλοί περίμεναν μετά την πανδημία.