Μέσα στον καταιγισμό ειδήσεων των τελευταίων ημερών για την τραγωδία των Τεμπών , «ξέφυγε» μια που αποκαλύπτει τον τρόπο λειτουργίας ορισμένων πολιτικών μας.
Επιδιώκουν όχι μόνο να κάνουν το μαύρο – άσπρο , αλλά όταν απευθύνονται σε διεθνές κοινό επιχειρούν να παρουσιάσουν μια …μαγική εικόνα της χώρας, νομίζοντας πως δεν πρόκειται να τους πάρει κανείς χαμπάρι.
Ο πολλάκις συλληφθείς για τις γκάφες του υπουργός Μετανάστευσης , αφού έργο δεν έχει να παρουσιάσει , έφτασε στο σημείο να δηλώσει ότι η Ελλάδα είναι πρωτοπόρος χώρα στις υποδομές , όλα δουλεύουν ρολόι στις μεταφορές και μίλησε μάλιστα με παραδείγματα.
Αλλά τον πρόδωσε ο οίστρος του . Ειδικότερα ο Νότης Μηταράκης μιλώντας στην εκπομπή Hard Talk του BBC για τα Τέμπη άρχισε να απαριθμεί τα επιτεύγματα της κυβέρνησης.
Πρώτα μίλησε για τις αεροπορικές εταιρείες που έχουν ιδιωτικοποιηθεί και όπως είπε λειτουργούν στην εντέλεια.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στους υπερσύγχρονους αυτοκινητοδρόμους που έχει αποκτήσει η Ελλάδα και σειρά πήρε το Μετρό.
Αναφέρθηκε πρώτα στο Μετρό της Αθήνας, το οποίο επεκτείνεται και στη συνέχεια στο Μετρό της Θεσσαλονίκης το οποίο όπως δήλωσε είναι έτοιμο και τρέχει.
«Ιt’s up and running», είπε χαρακτηριστικά στα αγγλικά ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου. Τέλος σε ότι αφορά τις σιδηροδρομικές μεταφορές σημείωσε ότι «είναι ένας τομέας που δεν έχουμε κάνει αρκετά», πάλι καλά θα λέγαμε .
Φυσικά το Μετρό της Θεσσαλονίκης μόνο up and running δεν είναι ακόμα καθώς όπως έχει ανακοινωθεί η δοκιμαστική λειτουργία του έργου θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο.
Όμως ο Νότης Μηταράκης βιάστηκε να επιβιβαστεί στο μετρό και να …τρέξει με αυτό.
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου κατάλαβε το λεκτικό του ολίσθημα και προσπάθησε να το διορθώσει . Έγραψε συγκεκριμένα :
«Προχθές, στο BBCHARDtalk αναφέρθηκα ακροθιγώς σε έργα που έγιναν στην Ελλάδα. Προφανώς δεν είπα ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης λειτουργεί. Αλλά οτί το έργο έχει πλέον προχωρήσει ουσιαστικά καθώς γίνονται δοκιμαστικά δρομολόγια. Μπορεί η επιλογή της φράσης στα Αγγλικά να μην ήταν η βέλτιστη αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να παρουσιάσω λανθασμένη εικόνα για το έργο».
Φαίνεται ότι ο κύριος Μηταράκης στην προσπάθειά του να διορθώσει την μεγάλη γκάφα του, οδηγήθηκε σε νέα : Γιατί ο υπουργός ουσιαστικά ομολογεί ότι δεν γνωρίζει καλά αγγλικά , παρόλο ότι από το 1998 μέχρι και το 2010 εργάστηκε στο Λονδίνο επικεφαλής διεθνών ομίλων , ομολογεί ότι μάλλον λάθος τον είχε εμπιστευθεί η Fidelity!
Διαβάστε περισσότερα
- Σιδηρόδρομοι: Τα άμεσα μέτρα για την επαναλειτουργία
- Ο Μπομπ Ντίλαν σε ρόλο μοντέλου για τη διαφημιστική καμπάνια του οίκου Celine
- Η αγορά δεν φοβάται διαδηλώσεις και πολιτικές εξελίξεις
- Ο Μηταράκης εκτός τόπου και χρόνου: Είπε στο BBC ότι το Μετρό στη Θεσσαλονίκη… λειτουργεί