Η Coca – Cola «Τρία Έψιλον» ανακοίνωσε τη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου με τα προϊόντα της Three Cents και της ζυθοποιίας AB InBev, στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2023.

H εταιρεία προχωρά σε αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο με ορισμένα δημοφιλή σήματα μπύρας, όπως Corona, Stella Artois και Bud. Η συνεργασία –που βρίσκεται σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου– περιλαμβάνει πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για ορισμένα από τα δημοφιλέστερα εμπορικά σήματα που ανήκουν στην AB InBev.

Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες με τα προϊόντα της Three Cents, την πρώτη ελληνική μάρκα αρτιζανάλ αναψυκτικών και μίξερ. Με την προσθήκη αυτής της υπερπολυτελούς μάρκας στο χαρτοφυλάκιο, η εταιρεία απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων. Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ, στις αρχές Μαρτίου 2023.

Η Coca – Cola «Τρία Έψιλον» προχωρά σε 80 νέες μόνιμες προσλήψεις, ενισχύοντας κατά κύριο λόγο την ομάδα πωλήσεων, με περισσότερες από μία στις τρεις προσλήψεις να υποστηρίζουν την κατηγορία της μπύρας. Πρόσφατα, ανακοίνωσε 50 επιπλέον προσλήψεις.

Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca – Cola «Τρία Έψιλον» για Ελλάδα και Κύπρο, ανέφερε ότι «η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας, αξιοποιεί πλήρως τη συνέπεια με την οποία εστιάζουμε στο κανάλι HoReCa, τη μοναδική μας παρουσία ευρύτερα σε όλα τα κανάλια, το εκτεταμένο δίκτυο διανομής μας, τις βαθιές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τις εξαιρετικές δυνατότητες των εμπορικών ομάδων.

Ευρύ χαρτοφυλάκιο σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης και ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παρέχουν την καλύτερη πρόταση για κάθε περίσταση στους καταναλωτές τους, αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες premiumization που μάς προσδίδει το HoReCa και η καλοκαιρινή σεζόν».

Η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits & Snacks Business Director της Coca – Cola «Τρία Έψιλον» τόνισε ότι «τα Three Cents αποτελούν μία ιδιαίτερα αγαπητή μάρκα του Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Ενώνοντας τις ισχυρές εμπορικές μας δυνατότητες με την επιχειρηματική τεχνογνωσία της ομάδας Three Cents, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μία ισχυρή συνεργασία που θα μάς τοποθετήσει ακόμα καλύτερα στην κατηγορία ανθρακούχων προϊόντων για ενήλικες, που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης του 24/7 χαρτοφυλακίου μας».

Ο Γιώργος Μπάγκος, συνιδρυτής της Three Cents, επεσήμανε ότι «είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που τα Three Cents εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της Coca – Cola “Τρία Έψιλον”, καθώς μάς δίδεται η ευκαιρία να συνεργασθούμε με την κορυφαία εταιρεία του κλάδου, στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να μεγαλώσει το αποτύπωμά μας, ενώ, δεσμευόμαστε πως θα συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας, ώστε να δημιουργούμε καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα που θα προσφέρουν έμπνευση, καλύπτοντας τις ανάγκες καταναλωτών και επαγγελματιών».

Ο Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director του ομίλου Coca – Cola HBC, υποστήριξε πως «η είσοδός μας στην κατηγορία της μπύρας, μίας από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες ποτών, αποτελεί μία συναρπαστική ευκαιρία ανάπτυξης για εμάς και τους συνεργάτες μας και υποστηρίζει πλήρως το όραμα να αποτελούμε συνεργάτη επιλογής 24/7 για τους πελάτες μας. Η συνεργασία με την AB InBev, τη νούμερο 1 ζυθοποιία στον κόσμο, είναι μία φυσική επέκταση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου εμπορικών σημάτων μας, συμπληρώνοντας τη βασική δραστηριότητα στα μη αλκοολούχα ποτά καθώς και το χαρτοφυλάκιο Καφέ, Premium Spirits και σνακ που διαθέτουμε».

Διαβάστε ακόμη: