Μου λένε καλά πληροφορημένες πηγές ότι στην κυβέρνηση προετοιμάζονται για τον νέο διαγωνισμό παραχώρησης της Αττικής οδού, και μάλιστα οι εξελίξεις επισπεύδονται προκειμένου η διαγωνιστική διαδικασία να λάβει χώρα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022!

Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν έχει ακόμη παραδοθεί στο Υπ. Υποδομών το πόρισμα της Hill International, συμβούλου του υπουργείου για την Αττική οδό και όχι μόνο, ως προς το πότε ακριβώς επιστρέφεται η εν λόγω παραχώρηση στο Δημόσιο και εάν η υπάρχουσα σύμβαση έχει εξαντληθεί ή όχι!

Θυμίζεται ότι τυπικά η σύμβαση του δημοσίου με τον παραχωρησιούχο ολοκληρώνεται το φθινόπωρο του 2024!

Και επισημαίνεται ότι για τον ρόλο της Hill International στα μεγάλα έργα, γίνεται μεγάλη κουβέντα.

Και για την εξειδίκευση και για την τεχνογνωσία αλλά και για την δυνατότητα να παραδώσει έγκαιρα μια ανειλημμένη υποχρέωση για την οποία πληρώνεται ηγεμονικά κατά πληροφορίες!

Αλλά για τη Hill, τη Μύκονο, τους Κελεμπίες και την Εκκλησία θα τα πούμε συντόμως διεξοδικά…

Διερωτώμαι λοιπόν, πως θα γίνει ο διαγωνισμός για την Αττική οδό το πρώτο τρίμηνο του 2022 χωρίς να έχει γνωστοποιηθεί το πόρισμα της Hill, χωρίς να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για ποιο χρονικό διάστημα αφορά η νέα σύμβαση. Από πότε έως πότε!

Επίσης, ποιος φορέας θα προκηρύξει τον διαγωνισμό, το ΤΑΙΠΕΔ ή το Υπ. Υποδομών;

Εάν στη νέα σύμβαση παραχώρησης ενταχθεί κατασκευαστικό αντικείμενο, δηλαδή μέρος των επεκτάσεων της Αττικής οδού, προλαβαίνει το ΤΑΙΠΕΔ στο διάστημα αυτό, που είναι πολύ σύντομο, να διαμορφώσει την προκήρυξη ενός σύνθετου διαγωνισμού που περιλαμβάνει και κατασκευαστικό αντικείμενο καθώς και τα φύλλα δημοπράτησης; Χλωμό το βλέπω…

Προφανώς η νέα ανακοίνωση – διαρροή ότι ο διαγωνισμός θα γίνει το πρώτο τρίμηνο του 2022, αφορά αποκλειστικά και μόνο πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος…

Πάντως η κυβέρνηση, όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ κ. Πολίτη, αποσκοπεί να εισρεύσει στα ταμεία της ποσό που ξεπερνά την πώληση του 49% του ΔΕΔΔΗΕ!

Δηλαδή οι προσδοκίες που δημιουργούνται είναι για ένα τίμημα της τάξης των 2,3-2,5 δις. ευρώ!!!

ΥΓ. Η επανάληψη των ίδιων και των ίδιων έργων συνεχώς, που όλο γίνονται και όλο …δεν γίνονται, κατάντησε κουραστικό! Φιλική συμβουλή προς την ηγεσία του Υπ. Υποδομών: λιγότερα λόγια…