Συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η επέκταση των brands του ξενοδοχειακού κολοσσού Hilton στην Ελλάδα, τόσο σε τουριστικούς, όσο και σε αστικούς προορισμούς της χώρας.
Ειδικότερα, θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση τα brands Conrad Hotels & Resorts και Waldorf Astoria Hotels & Resorts, ανταποκρινόμενα στη ραγδαία αυξανόμενη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια.
Ανάμεσα στα προσεχή νέα ανοίγματα ξεχωρίζει το πολυαναμενόμενο Conrad Athens The Ilisian – με 307 δωμάτια και τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα – στη θέση του Hilton που λειτουργούσε από το 1964.
Ήδη στο pro-selling που ξεκίνησε από τον περασμένο Ιούνιο, έχει εκδηλωθεί σημαντικό ενδιαφέρον, το οποίο βαίνει αυξανόμενο όσο πλησιάζουμε προς τα επίσημα εγκαίνια τα οποία έχουν προγραμματιστεί για το α’ τρίμηνο του 2026.
Την επόμενη χρονιά αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του και το Conrad Corfu, ενισχύοντας την παρουσία της Hilton στα ελληνικά νησιά. Με δυναμικότητα 136 δωματίων, σουιτών και βιλών, εκτείνεται σε παραλία μήκους 200 μ., ενώ διαθέτει και εσωτερικές και εξωτερικές θερμαινόμενες πισίνες.
Το συγκρότημα περιλαμβάνει επίσης την Aqua Piazza, καταπράσινους διαμορφωμένους κήπους, τρία εστιατόρια, δύο μπαρ, πλήρως εξοπλισμένο spa και wellness center, υπαίθριο σινεμά, αλλά και ένα kids club.
Παράλληλα, το 2026 επιστρέφει στην Ελλάδα το εμβληματικό brand Hilton Hotels & Resorts, με τα εγκαίνια του Hilton Chania Old Town Resort & Spa. Το ξενοδοχείο, που θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, θα διαθέτει 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, όλες με ιδιωτικές πισίνες και απεριόριστη θέα στο Αιγαίο, spa 600 τ.μ., roof-top pool club και πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο τελευταίας τεχνολογίας.
Η Hilton ανακοίνωσε επίσης το Waldorf Astoria Scarlet Bay, που θα ανοίξει το 2029 στο Πόρτο Χέλι. Το resort θα διαθέτει 121 δωμάτια και σουίτες με θέα στη θάλασσα, καθώς και 13 επώνυμες βίλες.

Από 1 μέχρι το 2020 στα 49 σήμερα
Σε συνάντηση που είχαν στελέχη της Hilton με δημοσιογράφους, ο David Kelly, Senior Vice President, Continental Europe της Hilton ανέφερε μεταξύ άλλων ότι στην Ελλάδα, η Hilton από ένα και μόνο ξενοδοχείο που διέθετε μέχρι το 2020, την τελευταία πενταετία έχει επεκτείνει το portfolio της στη χώρα μας σε 67 ξενοδοχεία, τα οποία βρίσκονται εν λειτουργία ή υπό ανάπτυξη.
Από αυτά, σύμφωνα με τον Ανδρέα Κουκά, Senior Director, Development, της Hilton για την Ελλάδα και την Κύπρο, 49 ήδη λειτουργούν – 11 μέσω τριών brands της Hilton (Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn) και 38 μέσω της συνεργασίας της Hilton με τα Small Luxury Hotels of the World), ενώ 18 ξενοδοχεία με 7 brands της Hilton βρίσκονται στο pipeline.
Μάλιστα τα 5 εξ αυτών θα ξεκινήσουν να λειτουργούν μέσα στους επόμενους 8 μήνες. Εκτός από τα προαναφερθέντα ξενοδοχεία σε Χανιά, Κέρκυρα και το The Ilisian, στις νέες αφίξεις περιλαμβάνονται το Hilton Garden Inn Chania City και το Anise Aluma Athens, Tapestry Collection by Hilton.
Σύμφωνα με τον κ. Kelly, «η διεύρυνση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει αξιόπιστες και φιλόξενες εμπειρίες σε έναν από τους πιο περιζήτητους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».
Μόνο τον τελευταίο χρόνο, η Hilton γιόρτασε τα εγκαίνια του πρώτου Hilton Garden Inn στην Ελλάδα – το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue – και την είσοδο του brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton.
Όπως ανέφερε ο Senior Vice President, Continental Europe της Hilton, «ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και επενδυτές αναγνωρίζουν την αξία των brands της Hilton, τον ισχυρό εμπορικό της μοχλό ανάπτυξης και τη διεθνή πελατειακή της βάση, με περισσότερα από 235 εκατομμύρια μέλη του προγράμματος Hilton Honors παγκοσμίως».

Οι πυλώνες της στρατηγικής
Ο κ. Κουκάς υπογράμμισε ότι η στρατηγική της Hilton κινείται σε δύο βασικούς πυλώνες.
Ο πρώτος αφορά στα αστικά κέντρα, σε εδραιωμένους προορισμούς όπως είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζουν και άλλες πόλεις όπως είναι ο Πειραιάς, τα Χανιά και το Ηράκλειο.
Ο δεύτερος πυλώνας αφορά πιο leisure προορισμούς. Από τα νησιά δίνεται ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Κρήτη, στην Κέρκυρα, στη Σαντορίνη αλλά και στη Μύκονο όπου θα ανοίξει το Super Paradise Hilton.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το ενδιαφέρον της Hilton δεν αφορά μόνο κλασικούς προορισμούς του τύπου «sun and beach», αλλά και ορεινούς, με τις επενδύσεις να καθοδηγούνται από τις επιθυμίες των ιδιοκτητών και των ταξιδιωτών. Μεταξύ άλλων υπάρχει ενδιαφέρον και για περιοχές της Πελοποννήσου.
Ο David Kelly επιβεβαίωσε ότι «θα θέλαμε την επιστροφή του brand Hilton στην Αθήνα», ενώ ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe της Hilton παραδέχτηκε ότι έχουν καθυστερήσει τα ανοίγματα που είχαν προγραμματιστεί σε Μικρολίμανο και Πεντελικό, προσθέτοντας πάντως ότι «συνεχίζουμε τις συζητήσεις με τους ιδιοκτήτες τους. Θέλουμε να αναδείξουμε αυτά τα σημεία, γιατί είναι σημαντικά για τον ιστό της πόλης».
Ο κ. Mantin στάθηκε στη μεγάλη ανάπτυξη που παρουσιάζει όχι μόνο η Ελλάδα, αλλά γενικότερα η Μεσόγειος και οι χώρες της Νότιας Ευρώπης.
Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι το 2024 καταγράφηκε στη Νότια Ευρώπη αύξηση των ταξιδιών κατά 8% σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ αυξητική είναι η τάση και φέτος. Η Hilton στην περιοχή ΕΜΕΑ έχει ανοίξει την τελευταία διετία 11 νέα projects, όπως π.χ. στην Ελλάδα, την Κροατία και την Ιταλία.

Η Hilton σε νούμερα
Η Hilton είναι μία κορυφαία παγκόσμια εταιρεία φιλοξενίας, με χαρτοφυλάκιο 25 ξενοδοχειακών brands παγκόσμιας κλάσης, που περιλαμβάνει 9.000 μονάδες και πάνω από 1,3 εκατομμύρια δωμάτια σε 141 χώρες και περιοχές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hilton έχει υποδεχθεί περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια επισκέπτες στην ιστορία της που ξεπερνά τα 100 χρόνια.
Η εταιρεία πρόσφατα αναδείχθηκε Νο.1 Κορυφαίος Εργοδότης στον Κόσμο από το Great Place to Work και το Fortune – για δεύτερη φορά την τελευταία τριετία – ενώ έχει αναγνωριστεί ως παγκόσμιος ηγέτης στους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones.
Η Hilton έχει εισαγάγει τεχνολογικές καινοτομίες αιχμής για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών, όπως το Digital Key Share, οι αυτοματοποιημένες δωρεάν αναβαθμίσεις δωματίων και η δυνατότητα κράτησης συνδεόμενων δωματίων με επιβεβαίωση.
Μέσω του προγράμματος πιστότητας Hilton Honors, περισσότερα από 235 εκατομμύρια μέλη που κάνουν απευθείας κράτηση, μπορούν να κερδίζουν πόντους για διαμονές και εμπειρίες που δεν αγοράζονται με χρήματα.
Με τη δωρεάν εφαρμογή Hilton Honors, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση, να επιλέξουν δωμάτιο, να κάνουν check-in, να ξεκλειδώσουν την πόρτα με το Digital Key και να ολοκληρώσουν το check-out, όλα από το smartphone τους.
Ο David Kelly ανέφερε ότι το 67% της πληρότητας στα ξενοδοχεία του ομίλου προέρχονται από τα μέλη.
Αναφέρθηκε δε στις μεγάλες ευκαιρίες που παρουσιάζονται για τη χώρα μας, ειδικότερα σε ό,τι αφορά τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.
Χαρακτηριστικά σημείωσε ότι μόνο το τελευταίο πεντάμηνο επισκέφθηκαν τη χώρα μας 500.000 Αμερικανοί.
Διαβάστε ακόμη:
- Αλλαγή σελίδας στην Apple; Πληθαίνουν τα σενάρια για αποχώρηση Cook
- Τιμές καυσίμων 2025: Γιατί παραμένουν ψηλά παρά την πτώση του πετρελαίου
- Μετά τη κόντρα με τον Νίκο Καραχάλιο, το σύστημα της Καρυστιανού έχει βραχυκυκλώσει
- Για πρώτη φορά η ΝΔ χάνει την πρωτιά, σε δημοσκόπηση, σε τέσσερις μεγάλες κρίσιμες περιφέρειες