Υπάρχει κάτι που δεν μπορεί να κάνει η Taylor Swift;
Κρίνοντας από το αμερικανικό box office αυτό το Σαββατοκύριακο – όπου η περιοδεία της σε ταινία με τίτλο «The Eras» ξεπέρασε το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του «Killers of the Flower Moon» του Martin Scorsese- η απάντηση φαίνεται να είναι ένα ηχηρό όχι.
Μετά από ένα ρεκόρ 92,8 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο Σαββατοκύριακο, η ταινία «Taylor Swift: The Eras Tour» κέρδισε περίπου 31 εκατομμύρια δολάρια το Σαββατοκύριακο που μόλις πέρασε, σύμφωνα με το AMC Theaters, σε σύγκριση με το ντεμπούτο του «Killers of the Flower Moon», που συγκέντρωσε 23 εκατομμύρια δολάρια.
Η ταινία «The Eras Tour» έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα κινηματογραφικό γεγονός που δεν μοιάζει με κανένα άλλο, και έγινε γρήγορα η ταινία συναυλίας με τις υψηλότερες εισπράξεις όλων των εποχών στη Βόρεια Αμερική, έχοντας συγκεντρώσει 129,8 εκατομμύρια δολάρια στην αγορά των ΗΠΑ. Αν και έφερε μικρότερο κοινό κατά τη διάρκεια του δεύτερου Σαββατοκύριακου, οι Swifties (σ.σ. θαυμαστές της Taylor Swift) πήγαν μαζικά στους κινηματογράφους για να παρακολουθήσουν τη συναυλία που μαγνητοσκοπήθηκε και προβάλλεται ως ταινία, καθιστώντας τη Νο. 1 επιτυχία για δεύτερο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο.
Το «Killers of the Flower Moon» εξακολουθεί να είναι πετυχημένο
Πολλά έχουν ειπωθεί για το ντεμπούτο του «Killers of the Flower Moon», ένα ιστορικό δράμα εγκλήματος για μια σειρά δολοφονιών εναντίον του έθνους Osage στις αρχές της δεκαετίας του 1920. Η ταινία, που κόστισε τουλάχιστον 200 εκατομμύρια δολάρια, είναι η πιο σημαντική παραγωγή από τα Apple Studios. Ο streamer συνεργάστηκε με την Paramount Pictures για να κυκλοφορήσει τη μεταφορά του μπεστ σέλερ του David Grann, από τον Scorsese, σε 3.628 κινηματογραφικές αίθουσες, με σχέδια να μεταδοθεί αργότερα στο Apple TV+.
Το ντεμπούτο «Killers of the Flower Moon» με 23 εκατομμύρια δολάρια σηματοδοτεί το τρίτο καλύτερο άνοιγμα για τον 80χρονο Scorsese, μετά το «Shutter Island» (41 εκατομμύρια δολάρια το 2010) και το «The Departed» (26,9 εκατομμύρια δολάρια το 2006). Αν και το τελευταίο έργο του Scorsese- με πρωταγωνιστές τους Leonardo DiCaprio, Lily Gladstone και Robert De Niro – θα έχει δύσκολο δρόμο για να φτάσει στην κερδοφορία, είναι μια επιτυχημένη έναρξη για ένα δράμα 206 λεπτών.
Το «Killer of the Flower Moon» σηματοδοτεί επίσης το καλύτερο ντεμπούτο ευρείας κυκλοφορίας για ταινία από εταιρεία ροής. Ενώ το Netflix (το οποίο υποστήριξε την τελευταία αφηγηματική ταινία του Scorsese, το «The Irishman», το 2019) έχει σχεδιάσει μια ως επί το πλείστον περιορισμένη προσέγγιση για την κυκλοφορία στον κινηματογράφο, η Apple και η Amazon, έχουν ακολουθήσει πιο εκτεταμένες στρατηγικές.
Παράλληλα, το «Killers of the Flower Moon», συγκέντρωσε περισσότερους νέους κινηματογραφόφιλους από ό,τι θα περίμενε κανείς. Η Paramount είπε ότι το 44% των αγοραστών εισιτηρίων ήταν κάτω των 30 ετών.