Η Peugeot έχει θέσει στόχο να προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη μέχρι το 2025 και με το νέο E-3008, ανεβαίνει επίπεδο.

Με δεδομένο τις 1,3 εκατ. πωλήσεις στα επτά χρόνια της εμπορικής του πορείας, το 3008, αποκτά το «Ε» και θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV. Βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα STLA του Ομίλου Stellantis, που θα προσφέρει αυτονομία 700 χλμ. και χρόνους φόρτισης 30 λεπτών, στοιχεία ιδιαίτερα σημαντικά για την αγορά και χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το νέο «fastback SUV» όπως ονομάζει η Peugeot το E-3008, είναι συμπαγές για την κατηγορία του, με μήκος που μόλις ξεπερνάει τα 4,5 μέτρα (4.54), πλάτος 1,89 μέτρα και ύψος 1.64 μέτρα, ενώ ιδιαίτερα μελετημένη η αεροδυναμική του αμαξώματος με Cx 0,28, αριθμός αρκετά χαμηλός για SUV.

Στο μπροστινό μέρος την παράσταση κλέβουν τα νέα Pixel LED φωτιστικά σώματα που προσαρμόζουν τη φωτεινότητά τους αυτόματα, ανάλογα την κυκλοφορία και που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του Ε-3008 και φυσικά ο θυρεός της γαλλικής εταιρίας στο κέντρο.

Το εσωτερικό κυριαρχείται από την «αιωρούμενη» κυρτή οθόνη… 21 ιντσών που ενσωματώνει και το head-up display και την μεγάλη κεντρική οθόνη αφής και συνθέτουν το i-Cockpit, όπως ονομάζει τη νέα διάταξη του ταμπλό η γαλλική εταιρία. Εκτός από το hi-tech ταμπλό, οι επιβάτες απολαμβάνουν στο εσωτερικό την άνεση που προσφέρουν τα ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα (με δυνατότητα μασάζ) και τον ρυθμιζόμενο φωτισμό, ανάλογα με τη διάθεσή τους.

Επιπροσθέτως, δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα με την αποθήκευση των αποσκευών, καθώς ο χώρος των 520 λίτρων είναι επαρκέστατος.

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μέρη, θα υπάρχουν τρεις παραλλαγές ισχύος, 210 ίππων με αυτονομία 525 χλμ., 230 ίππων μεγάλου βεληνεκούς 700 χλμ. (Long Range) και 320 ίππων με διπλό μοτέρ (Dual Motor) και σύστημα τετρακίνησης, με αυτονομία 525 χλμ.

Η μπαταρία υψηλής τάσης 400 Volt, είναι τύπου NMC (Νικελίου – Μαγγανίου -Κοβαλτίου) και μπορεί να φορτιστεί τόσο από συνεχές, όσο και από εναλλασσόμενο ρεύμα. Με φορτιστή συνεχούς ρεύματος, η έκδοση Long Range των 230 ίππων μπορεί να μεταβεί από το 20% στο 80% της ενέργειας σε λιγότερο από 30 λεπτά, ενώ για την απλή των 210 ίππων σε μισή ώρα.

Το νέο E-3008 θα κατασκευάζεται αποκλειστικά σε γαλλικό έδαφος, σε εργοστάσια της γαλλικής εταιρίας, στο Σοσό που θα γίνεται η συναρμολόγηση, στο Τρεμερί η κατασκευή του κινητήρα, το κιβώτιο στο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis στο Βαλενσιέν και η μπαταρία στη Μιλούζ.

Οι πωλήσεις του νέου E-3008 θα ξεκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2024.

Διαβάστε ακόμη: