Ο Claude Monet σταμάτησε να ζωγραφίζει φιγούρες μετά τη δεκαετία του 1860 για να επικεντρωθεί στα τοπία, ενώ επέστρεψε στο προηγούμενο θέμα τη δεκαετία του 1880. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που αναφέρονται για αυτήν την απόφαση, οι οποίοι φαίνεται να επικεντρώνονται γύρω από την επιθυμία του Monet να χρησιμοποιήσει ένα μοντέλο για να ποζάρει για μια σκηνή στην παραλία με γυμνούς λουόμενους.  Ως αποτέλεσμα, ο Monet εξακολουθούσε να επιδιώκει την επιθυμία του να ζωγραφίζει φιγούρες, αλλά επέλεξε να επικεντρωθεί στα ντυμένα μέλη της μεγάλης οικογένειάς του.

Η ιστορία του πίνακα

Αρχείο:Claude Monet - Woman with a Parasol - Madame Monet and Her Son -  Google Art Project.jpg - Βικιπαίδεια

“Η  Γυναίκα με ομπρέλα – Η μαντάμ Monet με τον γιο της”  δημιουργήθηκε από τον Monet σε εξωτερικούς χώρους, πιθανώς σε μία μόνο συνεδρία πολλών ωρών. Ο καλλιτέχνης σκόπευε το έργο να μεταφέρει την αίσθηση μιας περιστασιακής οικογενειακής εκδρομής και όχι ενός επίσημου πορτραίτου, ενώ χρησιμοποίησε πόζα και τοποθέτηση για να προβάλλει ότι η σύζυγος και ο γιος του διέκοψαν τη βόλτα τους ενώ εκείνος απαθανάτιζε τις ομοιότητές τους.

Σε αυτόν τον πίνακα της Camille και του γιου του Jeon, ο Monet έχει υιοθετήσει μια ασυνήθιστη χαμηλή άποψη, έτσι ο καλλιτέχνης κοιτάζει ψηλά το θέμα του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνει την εισαγωγή της Camille καθώς γεμίζει τα πάνω μέρη του καμβά, δίνοντάς της μια σχεδόν εμβληματική αίσθηση. Οι φούστες της φαίνονται να ανεμίζουν από τον άνεμο, προσθέτοντας κίνηση σε μια κατά τα άλλα στατική εικόνα, η μικρή φιγούρα του Jeon χρησιμοποιείται από τον Monet για να εξισορροπήσει τη συνολική σύνθεση.

Ο Claude Monet ζωγράφισε τη Γυναίκα με ομπρέλα – Η μαντάμ Monet με τον γιο της ενώ βρισκόταν στο Argenteuil της Γαλλίας το 1875. Ο Monet παρήγαγε μερικά από τα πιο δημοφιλή έργα του κατά την περίοδο που ζωγράφιζε τον εν λόγω πίνακα.

Ο  Γάλλος καλλιτέχνης Claude Monet υπήρξε διάσημος Γάλλος τοπιογράφος και υπέρμαχος του ιμπρεσιονιστικού κινήματος στην τέχνη. Ο ιμπρεσιονισμός στη ζωγραφική επικεντρώθηκε σε αυτό που αντιλαμβάνεται το μάτι κοιτάζοντας τα χρώματα των αντικειμένων σε διάφορους βαθμούς ηλιακού φωτός.

Μανταλένα-Μαρία Διαμαντή

Διαβάστε τη συνέχεια στο klik.gr