Στο ευρύ πρόγραμμα έργων που υλοποιείται στην Κρήτη από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με κορωνίδα τον ΒΟΑΚ όπου τις επόμενες εβδομάδες στήνονται εργοτάξια, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στην Πολιτική Ακαδημία Επιμόρφωσης Στελεχών που διοργάνωσε η Νέα Δημοκρατία.
«Μόνο από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και μόνο για την Κρήτη δρομολογούμε έργα ύψους σχεδόν 3,5 δισ. ευρώ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.
Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στα ορόσημα για την κατασκευή του μεγάλου έργου: «στις αρχές του Σεπτεμβρίου, υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο που αφορά στη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος στο Λασίθι. Αρχές του 2023 θα ξεκινήσει η κατασκευή για το τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Χερσόνησο έως τη Νεάπολη.
Σχετικά με τον προγραμματισμό για τα υπόλοιπα τμήματα, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «οι μελέτες για το τμήμα της προαίρεσης Κίσσαμος – Χανιά προχωρούν ώστε εντός του πρώτου τριμήνου του 2023 να υποβληθεί η ΜΠΕ και να ξεκινήσει και η κατασκευή αυτού του κομματιού παράλληλα με το Χανιά-Ηράκλειο, ενώ προχωράμε στην ωρίμανση των μελετών του ΒΟΑΚ για:
- το τμήμα Σούδα – Αεροδρόμιο και
- τα τμήματα ανατολικότερα του Αγίου Νικολάου, μέχρι τη Σητεία»
Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε «σημαντικές εξελίξεις και για τα δύο τμήματα εντός του 2023, ειδικά τα τμήματα «Καλό Χωριό – Γέφυρα Φρουζή» και εκείνο της Γέφυρας Φρουζή ως τη Παράκαμψη της Παχειάς Άμμου».
«Επιπλέον, εκτός των νέων οδικών έργων, υλοποιούμε έργα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας καθώς επίσης βρίσκεται σε εξέλιξη ένα πακέτο έργων με στόχο την αντιμετώπιση κατολισθητικών φαινομένων» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Σε εξέλιξη βρίσκονται και άλλες παρεμβάσεις σε επίπεδο υποδομών.
«Τον περασμένο μήνα, προκηρύχθηκε η κατασκευή συμπληρωματικών έργων για τον Ταμιευτήρα Μπραμιανού και αντιπλημμυρικών έργων για τη Γρα Λυγιάς και το Φράγμα Μύρτου» σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη.
Επιπλέον, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών εντός της εβδομάδας «ξεκινά η φάση της προεπιλογής των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό για το Φράγμα Ταυρωνίτη που θα επιλύσει ένα αίτημα δεκαετιών για την άρδευση γεωργικών εκτάσεων μεγάλης απόδοσης εξοικονομώντας νερό, ενώ θα συμβάλλει ουσιαστικά και στην αντιπλημμυρική προστασία των παρακείμενων περιοχών».
Σε ό,τι αφορά το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «οι εργασίες ξεπερνούν το 20% υλοποίησης» ενώ για τα κτιριακά έργα που υλοποιούνται στο νησί «προχωράνε οι διαδικασίες για τη κατασκευή νέων Δικαστικών Μεγάρων σε Ηράκλειο και Χανιά και την ανακατασκευή του Δικαστικού Μεγάρου Ρεθύμνου».
«Η Ελλάδα τα τελευταία 3 χρόνια έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου. Η Πολιτεία διαμορφώνει μία νέα σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.
«Το 2023, θα είναι έτος εκλογών» συνέχισε ο Υφυπουργός Υποδομών και επισήμανε ότι «τις τελευταίες δεκαετίες δεν υπήρξε καμία κυβέρνηση που να αντιμετώπισε τόσο σημαντικές – κατά κύριο λόγο – εξωγενείς κρίσεις σε τόσο λίγο χρόνο και με τόσο σημαντική επιτυχία».
Ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «οι πολίτες θα κληθούν να επιβραβεύσουν ή να απορρίψουν τις ισχυρές επιδόσεις της ελληνικής οικονομίας. Θα κληθούν να επιβραβεύσουν το γεγονός ότι αυτή η κυβέρνηση διέθεσε πάνω από 50 δισ. ευρώ για την αντιμετώπιση της ενεργειακής και οικονομικής κρίσης. Θα κληθούν να επιβραβεύσουν ότι, αυτή τη στιγμή, υλοποιείται το μεγαλύτερο πρόγραμμα αναβάθμισης δημοσίων υποδομών των τελευταίων δεκαετιών, μετά το 2004» ανέφερε.
«Με απλά λόγια, θα κληθούν να αποφασίσουν εάν θα ανανεώσουν την εμπιστοσύνη τους σε ένα Πρωθυπουργό, σε μία κυβέρνηση, σε μία παράταξη η οποία, όπως πολλές φορές έχει κάνει και στο παρελθόν, οδηγεί με ασφάλεια τη χώρα μέσα σε πολύ δύσκολους καιρούς» κατέληξε ο Υφυπουργός Υποδομών.
Διαβάστε ακόμη:
- «Επίθεση» των παρόχων ρεύματος σε Σκρέκα: Σταματήστε τώρα τον «ενεργειακό τουρισμό»!
- Μουντιάλ 2022: Οι Αγγλίδες «wags» εγκαταλείπουν το πλοίο για τα ξενοδοχεία
- Άγρια επεισόδια με Ρομά – Πυροβόλησαν και τραυμάτισαν στο πρόσωπο τον διοικητή της ΟΠΚΕ
- Saxo Bank: Οι πιο εξωφρενικές προβλέψεις για το 2023