Οι απορίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολλές, οι αμφιβολίες ακόμη μεγαλύτερες. Υπάρχει δικαιολογημένη άγνοια επί του παρόντος στο ευρύ κοινό και η General Motors βρήκε λύση. Λανσάρει ένα νέο εργαλείο που πιστεύει ότι θα βοηθήσει στην κάλυψη του «κενού γνώσης EV» για την ιδιοκτησία ηλεκτρικών οχημάτων, όχι μόνο για τα δικά της αυτοκίνητα, αλλά και για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ κυκλοφόρησε το «EV Live», μια δωρεάν διαδικτυακή πλατφόρμα, που συνδέει ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων ή καταναλωτές που έχουν ερωτήσεις σχετικά με αυτοκίνητα και φορτηγά μηδενικών εκπομπών με έναν ειδικό που μπορεί να δώσει απαντήσεις. Η GM υποστηρίζει ότι ο σκοπός του νέου προγράμματος είναι να βελτιώσει την εκπαίδευση σχετικά με την ιδιοκτησία EV. Αλλά, αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ή να μάθει περισσότερα για ένα από τα ηλεκτρικά οχήματα της GM, οι ειδικοί στην πλατφόρμα θα μπορούν να τον κατευθύνουν σε περισσότερες πληροφορίες.

«Η αντιμετώπιση κοινών παρανοήσεων σχετικά με τα EV θα επιταχύνει την ευρεία υιοθέτησή τους. Είδαμε την ανάγκη προσβάσιμων, αξιόπιστων και ελκυστικών πηγών πληροφοριών για να ενδυναμώσουν τους καταναλωτές να υιοθετήσουν EV και να εκτιμήσουν τα πολλά οφέλη τους», δήλωσε ο Χος Χασάνι, αντιπρόεδρος της GM του EV ecosystem. Η διστακτικότητα των καταναλωτών λόγω έλλειψης γνώσης και πιθανών παρανοήσεων για τα ηλεκτρικά οχήματα θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια, μαζί με την έλλειψη υποδομών φόρτισης και τις συχνά υψηλότερες τιμές των οχημάτων.

Η νέα πλατφόρμα της GM θα φιλοξενεί «ειδικούς EV» σε ένα ζωντανό στούντιο μαζί με ηλεκτρικά οχήματα και σενάρια προσομοίωσης φόρτισης. Οι ειδικοί θα απαντούν σε ερωτήσεις μέσω φωνητικής συνομιλίας ή συνομιλίας κειμένου και θα έχουν αμφίδρομο εξοπλισμό ήχου και μονόδρομο ζωντανό βίντεο, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να παρακολουθούν, καθώς ο ειδικός επιδεικνύει πχ, μια σύνδεση φόρτισης και να κάνουν ερωτήσεις παρακολούθησης.

Οι ειδικοί θα απαντήσουν σε οποιεσδήποτε γενικές ερωτήσεις, όπως το πώς να φορτίσετε ένα ηλεκτρικό όχημα με πιο λεπτομερείς αναφορές σχετικά με την ασφάλεια και τις μπαταρίες EV, σύμφωνα με τον Χασάνι. Η GM θεωρεί ότι το EV Live θα βοηθήσει επίσης στην προετοιμασία των αντιπροσώπων, των εργαζομένων, του στόλου και των εμπορικών πελατών της και άλλων τρίτων «για το πλήρως ηλεκτρικό μέλλον».