Η μεγαλύτερη αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία General Motors, αποφάσισε να αναστείλει τις διαφημίσεις της στο Twitter μετά την εξαγορά της πλατφόρμας από τον Elon Musk, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας στο CNBC την Παρασκευή.

General Motors vs Tesla: Η σύγκρουση συμφερόντων μετά την εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ

Είναι ένα δίλλημα που απασχολεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αν πληρώσουν για διαφήμιση στο Twitter και στο καινούργιο ιδιοκτήτη Elon Musk, αυτά τα χρήματα καταλήγουν στην βασική ανταγωνίστρια εταιρία Tesla. Φυσικά, το να δίνεις χρήματα στους ανταγωνιστές σου δεν είναι και ότι καλύτερο. Από την άλλη, αν δεν διαφημιστούν σε μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κοινωνική δικτύωσης στον κόσμο χάνουν πρόσβαση σε εκατομμύρια πιθανούς πελάτες. Για την ώρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες κρατούν μια επιφυλακτική στάση αναμονής περιμένοντας τις εξελίξεις και βλέποντας ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσει ο Musk. Αυτό το δίλλημα βέβαια ισχύει και για το δίδυμο Tesla-Twitter. Αν το Twitter αποφασίσει να διαφημίσει την General Motors ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία αυτοκίνητων στην πλατφόρμα της, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βλάψει τις πωλήσεις της Tesla.

«Συνεργαζόμαστε με το Twitter για να κατανοήσουμε την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία. Όπως συμβαίνει συνήθως με μια σημαντική αλλαγή σε μια πλατφόρμα, έχουμε διακόψει προσωρινά τη πληρωμένη διαφήμιση. Η επικοινωνία μας για την εξυπηρέτηση πελατών στο Twitter θα συνεχιστεί», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση της. Οι τέσσερις βασικές μάρκες αυτοκινήτων της General Motors είναι η Chevrolet, η Buick, η GMC και η Cadillac.

Διαβάστε ακόμη: