Δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη Γαλλία, η Carrefour και η Ε. Leclerc, αποφάσισαν να πωλούν τα καύσιμα σε τιμή κόστους, όπως μεταδίδουν τα γαλλικά ΜΜΕ.

Πρόκειται για μία πρωτοποριακή κίνηση των δύο εταιρειών που έρχεται να ανακουφίσει το καταναλωτικό κοινό, το οποίο έχει ήδη «γονατίσει» από την ακρίβεια σε είδη πρώτης ανάγκης και όχι μόνο.

Όπως αναφέρει ο γαλλικός ιστότοπος «ouest-france», η πρωτοβουλία των δύο σούπερ μάρκετ δεν πέρασε απαρατήρητη από τον ξένο Τύπο.

Το βρετανικό δίκτυο BBC, όπως επίσης και το βελγικό δίκτυο «sudinfo.be», κάνουν ειδική αναφορά στο θέμα γράφοντας ότι στη Γαλλία, την δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωζώνης, τα σούπερ μάρκετ «Carrefour» και «E. Leclerc» έλαβαν την πρωτοβουλία να βοηθήσουν το καταναλωτικό κοινό πωλώντας τα καύσιμα σε τιμή κόστους.

Το κύμα ακρίβειας που πλήττει πολλές ευρωπαικές χώρες όπως και τις ΗΠΑ ευαισθητοποίησε τις δύο αυτές εταιρείες που αποφάσισαν να διευκολύνουν, όσο μπορούν, τους πολίτες, επισημαίνουν τα γαλλικά ΜΜΕ.

«Carrefour» και η «E. Leclerc» προέβησαν σε αυτή την κίνηση πριν από την συνάντηση που είχαν στελέχη της κυβέρνησης με λιανοπωλητών καυσίμων, όπως υποστηρίζει στην ιστοσελίδα του το BBC.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ E.Leclerc – η οποία στη διάρκεια του καλοκαιριού πωλούσε τα καύσιμα σε τιμή κόστους μόνο το Σαββατοκύριακο – ανακοίνωσε ότι, από την προσεχή Παρασκευή θα ισχύσει το σχέδιό της, για επτά ημέρες την εβδομάδα.

Το ίδιο θα πράξει και η Carrefour μέχρι το τέλος του έτους. «Ανακοινώνουμε τη μεγαλύτερη επιχείρηση πώλησης καυσίμων σε τιμή κόστους στην ιστορία μας», δήλωσε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης «X» (πρώην Twitter).

Ο Μισέλ Εντουάρ Λεκλέρκ, πρόεδρος της ομώνυμης αλυσίδας, δήλωσε ότι «πρόκειται για μια πράξη αλληλεγγύης που αφορά όλους τους πελάτες που φοβούνται τις αυξήσεις τιμών με την αγοραστική τους δύναμη να έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα».

Γαλλία: Η Carrefour «καρφώνει» με ταμπέλες τις εταιρείες που πουλάνε λιγότερο προϊόν αλλά στην ίδια τιμή

Διαβάστε ακόμη: