Ο όμιλος Φουρλής επιμένει να μιλά για ανάπτυξη, αύξηση EBITDA και φιλόδοξους στόχους εντός μιας πραγματικότητας που κάθε άλλο παρά ευνοϊκή είναι. Οι εξαγγελίες για άνοδο EBITDA 20% το 2025 και κύκλο εργασιών 750 εκατ. ευρώ μέχρι το 2027 σκοντάφτουν σε ένα περιβάλλον γεμάτο αβεβαιότητα, κόστος, καθυστερήσεις και επιπλέον βάρη.

Η στρατηγική στροφή γύρω από την ανάπτυξη της Foot Locker μοιάζει περισσότερο με ευχή παρά με επενδυτικό σχέδιο. Ο όμιλος επενδύει σε ένα concept που καλείται να αποδείξει την αξία του εν μέσω περιορισμένης καταναλωτικής δύναμης, υψηλών τιμών και ισχυρού ανταγωνισμού.

Την ίδια ώρα, το επενδυτικό πλάνο στο Ελληνικό, που παρουσιάζεται ως game-changer, παραμένει «στον αέρα». Το retail park, προϋπολογισμού 75 εκατ. ευρώ, δεν έχει καν ξεκινήσει.

Οι προβλέψεις για απόδοση 30 εκατ. ευρώ ετησίως στη φάση ωρίμανσης βασίζονται περισσότερο σε αισιοδοξία παρά σε χειροπιαστά δεδομένα.

Η επένδυση εξαρτάται από την πρόοδο του μεγαλύτερου έργου της Lamda Development, που με τη σειρά του συναντά εμπόδια, καθυστερήσεις και αλλαγές σχεδιασμού. Όλα αυτά μεταφράζονται σε χρονική και επιχειρησιακή αβεβαιότητα για τον όμιλο.

Το πλήγμα από την κυβερνοεπίθεση του 2024 παραμένει νωπό, ακόμη κι αν η διοίκηση προσπαθεί να το αφήσει πίσω. Οι ζημιές 20 εκατ. ευρώ, από διαφυγόντα έσοδα και απώλεια λειτουργικότητας στο online κανάλι, έδειξαν μια αδυναμία διαχείρισης κρίσεων που δύσκολα περνά απαρατήρητη.

Και φυσικά, όλα αυτά έχουν ήδη αρχίσει να αποτυπώνονται στην πορεία της μετοχής. Παρά τις επικοινωνιακές προσπάθειες να παρουσιαστεί ο όμιλος ως έτοιμος για απογείωση, το ταμπλό λέει άλλα.

Η μετοχή της Φουρλής έκλεισε την Παρασκευή στα 3,6850 ευρώ, σημειώνοντας πτώση -2,77%. Απέχει σημαντικά από το υψηλό 52 εβδομάδων των 4,34 ευρώ, ενώ η αγορά φαίνεται να αποτιμά με σκεπτικισμό τόσο την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής όσο και τη συνολική δυναμική του ομίλου.

Η έξοδος από την Trade Estates – που θα μπορούσε να προσφέρει ρευστότητα και εστίαση στον βασικό πυρήνα δραστηριότητας – δεν λειτούργησε ενισχυτικά. Αντίθετα η περιορισμένη πρόοδος στα μεγάλα projects δείχνουν ότι η εταιρεία δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί αυτή την κίνηση για να «ξεκολλήσει» από τη στασιμότητα.

Όσο κι αν ο Φουρλής επιμένει στην ανάπτυξη, η αγορά ζητά πειστικές αποδείξεις – όχι μόνο προβλέψεις. Και προς το παρόν, αυτές λείπουν. Το brand της Foot Locker είναι φιλόδοξο, αλλά χωρίς ώριμο έδαφος. Το Ελληνικό είναι ακριβό και καθυστερεί. Και η μετοχή εξακολουθεί να «σέρνεται», αντανακλώντας ένα ευρύτερο κλίμα αμφισβήτησης. Η εικόνα δεν αλλάζει με λόγια – αλλά με πράξεις που ακόμα δεν έχουν έρθει.

Διαβάστε ακόμη: