Περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των ΙΚΕΑ εντός και εκτός Ελλάδας, έμφαση στη διεύρυνση του δικτύου της Foot Locker, αλλά και τρόπο να γίνει επιτέλους αποδοτική η επένδυση στη Holland & Barrett αποτελούν τους τρεις βασικούς στόχους του ομίλου Fourlis για τη νέα χρονιά, η επίτευξη των οποίων θα συμβάλει στη μετεξέλιξη από έναν λιανέμπορο με πολλά σήματα σε μια ενιαία πλατφόρμα λειτουργίας λιανικής, τεχνολογίας και εφοδιαστικής αλυσίδας.
Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιάννης Βασιλάκος, στο περιθώριο της εκδήλωσης για τα 75 χρόνια από την ίδρυση της «Φουρλής», το 2026 δρομολογείται η ίδρυση τριών νέων «μικρών» ΙΚΕΑ (2.500-3.000 τ.μ.) σε Ρόδο, Κέρκυρα και στην Κεντρική Ελλάδα (σ.σ.: η εταιρεία διαθέτει ήδη κατάστημα ΙΚΕΑ στη Λάρισα), ενώ την ίδια ώρα σχεδιάζεται να μεγαλώσει η επιφάνεια πώλησης του ΙΚΕΑ στη Λεμεσό.
Σε ό,τι αφορά τον κλάδο των αθλητικών ειδών, όπου ο όμιλος δραστηριοποιείται μέσω των σημάτων Intersport και The Foot Locker, το βάρος αναμένεται να πέσει το 2026 στην ανάπτυξη του δεύτερου, το οποίο ανέλαβε η «Φουρλής» τον Αύγουστο του 2024. «Ιδανικά θα θέλαμε 15 νέα Foot Locker σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία το 2026», ανέφερε ο κ. Βασιλάκος, ωστόσο διευκρίνισε ότι απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εξεύρεση των κατάλληλων ακινήτων, εν προκειμένω καταστήματα σε κεντρικά σημεία με υψηλή επισκεψιμότητα. Στόχος, πάντως, είναι από τα 15, τα 7-8 νέα καταστήματα υπό το σήμα της αμερικανικής αλυσίδας να ανοίξουν στην Ελλάδα το 2026.
Διάφορα σενάρια, από την άλλη, αναζητεί ο όμιλος για την ενίσχυση της Holland & Barrett, δραστηριότητα που παραμένει ζημιογόνος. Αν και η συμφωνία με τη βρετανική εταιρεία προβλέπει την ανάπτυξη του σήματος σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία με συνολικό δίκτυο 120 καταστημάτων, σε αυτή τη φάση ο όμιλος έχει «παγώσει» την ανάπτυξη περισσότερων καταστημάτων, εξετάζοντας το ενδεχόμενο να πωλούνται τα προϊόντα από το κανάλι των φαρμακείων, κανάλι εξαιρετικά ισχυρό στην κατηγορία των καλλυντικών, να δοθεί έμφαση στη χονδρική πώληση (σ.σ.: ήδη αυτή γίνεται προς την Intersport και την ΑΒ Βασιλόπουλος), αλλά και στην πώληση μέσω marketplaces. Οι τελικές αποφάσεις αναμένεται να ληφθούν μες στις επόμενες εβδομάδες.
Υπενθυμίζεται ότι στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2025 ο όμιλος είχε πωλήσεις 430,7 εκατ. ευρώ, ενισχυμένες κατά 10,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 9,2 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2025, έναντι 2,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, ο όμιλος λειτουργεί συνολικά 22 φυσικά καταστήματα ΙΚΕΑ διαφόρων τύπων, και συγκεκριμένα 15 καταστήματα (10 μεγάλου και μεσαίου μεγέθους και 5 νέας γενιάς) και 7 Pick-upand-order Points, καθώς και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα που εξυπηρετούν και τις τρεις χώρες.
Η κατηγορία αθλητικών ειδών του ομίλου σήμερα περιλαμβάνει 124 καταστήματα Intersport (66 καταστήματα στην Ελλάδα, 40 στη Ρουμανία, 12 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο) και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις χώρες. Επίσης, περιλαμβάνει 13 φυσικά καταστήματα Foot Locker (3 στη Βουλγαρία, 6 στην Ελλάδα και 4 στη Ρουμανία), μία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα και μία στη Ρουμανία. Τέλος, ο όμιλος λειτουργεί σήμερα 11 καταστήματα υπό το σήμα Holland & Barrett, όλα στην Αθήνα.