Εκτός από τη βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών, οι αστέρες του Χόλιγουντ φαίνεται ότι έχουν βρει ένα νέο πολλά υποσχόμενο πεδίο για τις επενδύσεις τους: ρίχνουν τα κεφάλαιά τους στους αγώνες της Formula 1, καθώς το προφίλ του μηχανοκίνητου πρωταθλήματος στις ΗΠΑ ολοένα και επεκτείνεται.
Η εταιρεία Maximum Effort Investments του Ράιαν Ρέινολντς και ο επενδυτικός εταίρος της, Otro Capital, αγόρασαν το 24% των μετοχών της F1 Team Alpine που ανήκει στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault Group, σύμφωνα με ανακοίνωση της F1 και δημοσίευμα των New York Times. Στους συνεπενδυτές του ηθοποιού περιλαμβάνονται ο συνάδελφός του, Μάικλ Μπ. Τζόρνταν, και ο συνιδιοκτήτης της ποδοσφαιρικής ομάδας Ρέξχαμ, Ρομπ Μακλχένι.
«Η αξία της της Alpine Racing Ltd. είναι περίπου 900 εκατ. δολάρια μετά από αυτήν την επένδυση», ανέφερε η ομάδα σε δήλωση. «Τα νέα κεφάλαια θα επιταχύνουν τα σχέδια ανάπτυξης και τις αθλητικές φιλοδοξίες της Alpine στη F1».
A group of U.S. investors including Hollywood star Ryan Reynolds have agreed to acquire a 24% stake in the Renault-owned Alpine Formula 1 team, the company announced Monday. https://t.co/qnAUR5k3sy
— Forbes (@Forbes) June 26, 2023
Η Alpine είναι μια ομάδα μεσαίου επιπέδου που έχει δείξει τις δυνατότητές της τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον ιστότοπο The Hollywood Reporter. Τερμάτισε τέταρτη σε 10 ομάδες κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2022 και ηγείται από τους Γάλλους οδηγούς Πιέρ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν.
«Η Formula 1 και η Alpine είναι στρατηγικά περιουσιακά στοιχεία για τον Όμιλο Renault», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Renault, Λούκα ντε Μέο. «Τα τελευταία δύο χρόνια, αναζωογονήσαμε την Alpine, αξιοποιώντας το εμβληματικό σπορ κουπέ της A110, και την ενισχύσαμε με την είσοδό της στη Formula 1, όπου στοχεύει να γίνει διεκδικητής του πρωταθλήματος. Αυτή η συνεργασία θα επιταχύνει την ανάπτυξη της Alpine F1 διαφοροποιώντας τις πηγές εσόδων και αυξάνοντας την αξία της επωνυμίας».
Η Formula 1 έχει αυξήσει στη δημοτικότητά της στις ΗΠΑ μετά την πώλησή της στη Liberty Media, το 2017. Ένας σημαντικός παράγοντας της ανόδου της ήταν το επιτυχημένο ντοκιμαντέρ του Netflix «Drive to Survive», το οποίο οδήγησε σε μεγαλύτερη προσέλευση κοινού στους αγώνες, καθώς στα Grand Prix προστέθηκαν το Λας Βέγκας και το Μαϊάμι, ανέφεραν οι Times.