Το ραντεβού ήταν στην Ελλάδα για τα μέλη της επιτροπής International PickUp Awards και η Ford διέθεσε τα οχήματα.

Έτσι τα μέλη της επιτροπής για πρώτη φορά ταξίδεψαν στην Ελλάδα, όπου οδήγησαν σε διαδρομές offroad αλλά και ασφάλτινες σε μία από τις πιο εντυπωσιακές διαδρομές της χώρας μας, στην «αθηναϊκή Ριβιέρα», το Ford Ranger Wildtrack X , το οποίο είναι στη λίστα των μοντέλων που διεκδικούν το βραβείο International Pick Up Award (IPUA) για το 2024 – 2025.

Το νέο Ford Ranger Wildtrak X είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο και κινητήρα ντίζελ 2λιτρο τεχνολογίας Eco Blue, ο οποίος αποδίδει 205 ίππους με ροπή 500 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.

Μάλιστα, ειδικά για τις ανάγκες της εκδήλωσης, που φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά στη χώρα μας, το 2021 ήταν στην Κροατία, τα μέλη της κριτικής επιτροπής του οργανισμού Van of the Year είχαν την ευκαιρία να βρεθούν πίσω από το τιμόνι της προηγμένης και πλούσια εξοπλισμένης έκδοσης Wildtrak X, στο πλαίσιο της πρώτης ευρωπαϊκής οδηγικής πρεμιέρας για το συγκεκριμένο μοντέλο.

«Στην καρδιά της Αθήνας, η κριτική επιτροπή του International Pick Up Award συμμετείχε στις διήμερες δοκιμές για τους δημοσιογράφους του ολοκαίνουργιου Ford Ranger Wildtrak X, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Το νέο Ranger Wildtrak X ξεχωρίζει καθώς διαθέτει μια σειρά από εντυπωσιακά και ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως είναι, για παράδειγμα, το ευέλικτο σύστημα ράγας οροφής που συνδυάζεται με τη ρυθμιζόμενη σπορ μπάρα για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους πάνω από την καμπίνα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος και πρόεδρος της επιτροπής κρίσης IVOTY/IPUA, Τζάρλαθ Σουίνεϊ.

Επίσης, το προηγμένο, νέο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που δεν απαιτεί παρέμβαση από τον οδηγό, απέδειξε στα μέλη της επιτροπής ότι είναι πράγματι σχεδιασμένο προκειμένου να παρέχει απλόχερα όχι μόνο ασφάλεια αλλά και σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε όλες τις επιφάνειες και σε όλα τα οδηγικά σενάρια.

Κατά την οδήγηση του νέου Ranger Wildtrak X στις ειδικά επιλεγμένες εκτός δρόμου διαδρομές της Αττικής στην περιοχή της Λαυρεωτικής, ιδιαίτερα θετικά ήταν επίσης τα σχόλια και για το πρόγραμμα οδήγησης RockCrawl – που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Raptor.

Το σύστημα αυτό ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού, τον έλεγχο του συστήματος πρόσφυσης αλλά και το πρόγραμμα αλλαγής ταχυτήτων με στόχο τον βέλτιστο έλεγχο του οχήματος κατά την «πλοήγησή» του με χαμηλές ταχύτητες σε βραχώδη και κακοτράχαλα εδάφη.

Επίσης το πακέτο των off-road τεχνολογιών που ανοίγουν νέους ορίζοντες και διευρύνουν τις ήδη υψηλές δυνατότητες του νέου Ranger Wildtrak X περιλαμβάνουν το Trail Turn Assist, το οποίο χρησιμοποιεί ένα σύστημα torquevectoring που χρησιμοποιεί τα φρένα για μείωση της ακτίνας στροφής μέχρι και 25% σε περιορισμένους χώρους καθώς και το Trail Control, που λειτουργεί όπως το cruise control.

Με αυτό, ο οδηγός του νέου pickup της Ford, σε δύσκολα εδάφη μπορεί απλά να επιλέγει ταχύτητα κίνησης κάτω από 32 χλμ./ώρα με το όχημα να διαχειρίζεται αυτόματα την επιτάχυνση και το φρενάρισμα για να τη διατηρήσει σταθερή, έτσι ο οδηγός συγκεντρώνεται στο δρόμο.

Ας «δούμε» και μερικά στοιχεία του βασικού εξοπλισμού της νέας έκδοσης Ford Ranger Wildtrak X:

-Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) και ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP).

-Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (Collision Mitigation System).

-Φρενάρισμα μετά από πρόσκρουση (Post Impact Braking).

-Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας.

-Lane Keeping Aid (LKA) – Yποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.

-Speed Sign Recognition (SSR) – Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας.

-Aυτόματη ενεργοποίηση των φρένων κατά την όπισθεν χωρίς Traffic Alert.

-Adaptive Cruise Control (ACC) – Αυτορρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της ταχύτητας.

-Κάμερα οπισθοπορείας.

-Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω.

-Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί, οροφής, γονάτων οδηγού και συνοδηγού.

-Aερόσακος οδηγού τύπου farside.

-Εξωτερικοί καθρέφτες ηλεκτρικά θερμαινόμενοι, ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι, με ενσωματωμένα φώτα εδάφους.

-Εμπρός προβολείς LED.

– Εμπρός προβολείς ομίχλης LED.

-Κλείδωμα πίσω διαφορικού.

-Ράγες οροφής.

-Αυτόματο ηλεκτρονικό διζωνικό σύστημα κλιματισμού (DEATC).

-Δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού/

-Κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 12 ιντσών πολλαπλής λειτουργίας με Ford SYNC IV, σύστημα πλοήγησης και 6 ηχεία.

– Φωτισμός οχήματος 360 μοιρών (Zone Lighting).

– Περιμετρικός και ογκομετρικός Συναγερμός.

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Bilstein μεταβλητής απόσβεσης με αισθητήρες θέσης εμβόλου και εξωτερικό δοχείο διαστολής. Με ελατήρια για 20mm αύξηση ύψους από το έδαφος.

Ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με διαστάσεις ελαστικών 265/70-17 All-Terrain.

Η ανακοίνωση και απονομή στον νικητή θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση Solutrans, στη Λιόν της Γαλλίας στις 22 Νοεμβρίου.

Διαβάστε ακόμη: