Οι ισχυρές πωλήσεις εμπορικών οχημάτων και η αύξηση των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων ανέβασαν τα κέρδη α’ τριμήνου της Ford Motor, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.
Η εταιρεία ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη 49 σεντς ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, έναντι 63 σεντς ανά μετοχή έναν χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές, κατά μέσο όρο, ανέμεναν ότι η Ford θα ανακοίνωνε προσαρμοσμένα κέρδη 40 σεντς ανά μετοχή, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Παράλληλα, αναμένει τα EBITDA της να αγγίξουν το πάνω όριο της πρόβλεψής της για το έτος στα 10-12 δισ. δολάρια. Η μετοχή της Ford ενισχύθηκε κατά 3,5% στις μετασυνεδριακές συναλλαγές.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ξεχωριστά τα αποτελέσματα για το τμήμα λογισμικού και EV, το οποίο αποκαλεί “Model e”. Το τμήμα αυτό της εταιρείας κατέγραψε λειτουργικές ζημίες ύψους 1,3 δισ. δολαρίων για το α’ τρίμηνο. Γενικότερα, τα στελέχη αναμένουν ότι το τμήμα λογισμικού και EV θα διατηρήσει ζημίες προ φόρων μεταξύ 5 και 5,5 δισ. δολαρίων φέτος.
Παρά τη μέτρια αύξηση των πωλήσεων EV, οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να βλέπουν μια επιβάρυνση από το υψηλότερο κόστος στην αλυσίδα εφοδιασμού που απαιτείται για την παραγωγή αυτών των οχημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος Τζιμ Φάρλεϊ δήλωσε ότι πήγε πίσω κάποιες από τις φιλοδοξίες της εταιρείας για τα EV, ώστε να ανταποκριθεί καλύτερα στη ζήτηση των καταναλωτών. Βραχυπρόθεσμα, τα υβριδικά οχήματα αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για τη Ford, ώστε να διευκολύνει τους πελάτες της σε ένα μέλλον με μπαταρίες.
Η αυτοκινητοβιομηχανία εστιάζει επίσης τις δραστηριότητές της στην παραγωγή μεγαλύτερων ηλεκτρικών φορτηγών και SUV, καθώς και οικονομικά προσιτών και μικρότερων ηλεκτρικών οχημάτων που αναπτύσσονται από μια ομάδα “skunkworks” στην Καλιφόρνια.