Η ιταλική εταιρεία είναι εδώ και πολλές δεκαετίες ένας από τους πιο σημαντικούς, αν όχι ο πιο σημαντικός, κατασκευαστής μοντέλων υψηλών επιδόσεων, ενώ θεωρείται δικαίως ως σημείο αναφοράς στο χώρο της Φόρμουλα 1 και γενικότερα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η νέα στρατηγική της εταιρείας από το Maranello περιλαμβάνει την αναζήτηση ενός διαφορετικού target group, με στόχο την αύξηση των δυναμικών πελατών, πέραν των παραδοσιακών, και φυσικά των κερδών. Έτσι, μέσα στις επόμενες ημέρες θα παρουσιάσει μία νέα κολεξιόν ενδυμάτων, καθώς και ένα εστιατόριο.
Μόδα και υψηλή ραπτική
Σε ότι αφορά το πρώτο, υπεύθυνος για τη νέα σειρά ρούχων είναι ο Rocco Iannone, ο οποίος αποτελούσε έναν από τους βασικούς σχεδιαστές του οίκου Armani, ενώ πλέον έχει τη θέση του υπεύθυνου δημιουργικού (creative director) της Ferrari. Επίσημη πηγή μέσα από τη Ferrari δήλωσε στο Reuters πως με τη συγκεκριμένη κίνηση η εταιρεία ευελπιστεί πως τα κέρδη της θα αυξηθούν μέσα στην επόμενη δεκαετία κατά 10%. Επίσης, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι τα έσοδα από τις χορηγίες και τα εμπορικά δικαιώματα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης και της αγωνιστικής ομάδας της F1, ανήλθαν για το 2020 στο 11,3% επί των συνολικών κερδών.
Εστίαση
Πέραν της ένδυσης, η Ferrari αποφάσισε να επαναλειτουργήσει το θρυλικό εστιατόριο της «Il Cavallino», στο οποίο δειπνούσε σχεδόν καθημερινά ο Enzo Ferrari, παρέα με αρκετούς διάσημους οδηγούς της F1, αλλά και φίλους του. Υπεύθυνος για το μενού θα είναι ο βραβευμένος με αστέρι Michelin σεφ Massimo Bottura, ενώ το ντεκόρ στο εσωτερικό είναι αντίστοιχο της ιστορίας του εστιατορίου, με κυρίαρχο στοιχείο φωτογραφίες του Enzo. Ξεχωριστή θέση θα έχει και ένα αυθεντικό ρύγχος ενός μονοθεσίου της Ferrari.