Κυλιόμενο ωράριο λειτουργίας των ταμείων στα καταστήματά της καθιερώνει η Eurobank με στόχο την περαιτέρω εξοικείωση των πελατών της με τα μηχανήματα αυτόματων συναλλαγών και πληρωμών – ATMs και APS και τα ψηφιακά δίκτυα, μέσω των οποίων πραγματοποιείται ήδη το 97% των τραπεζικών συναλλαγών της τράπεζας.
Το νέο ωράριο που εφαρμόζεται ήδη σε 13 καταστήματα προβλέπει ότι η εξυπηρέτηση του κοινού μέσω του γκισέ θα γίνεται σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και όχι καθ’ όλη την διάρκεια λειτουργίας του καταστήματος.
Το πρόγραμμα που ξεκίνησε πιλοτικά σε περιοχές στην Θεσσαλονίκη (Διαγώνιος, οδός Αγίας Σοφίας, Τσιμισκή και Διοικητηρίου) και σε περιοχές όπως Γλυκά Νερά, Κορωπί, Λαύριο, Αγία Ελεούσα, Άγιος Σώστης, Καλλιθέα και Χαροκόπου, διευρύνεται από χθες με στόχο να επεκταθεί άμεσα σε 70 καταστήματα σε όλη την χώρα σε σύνολο 270 καταστημάτων που διαθέτει η τράπεζα.
Σε αυτά η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται από τις 8-10 π.μ. στο ταμείο και στα μηχανήματα αυτόματων συναλλαγών, από τις 10-1 μ.μ. αποκλειστικά στα μηχανήματα και από τις 1-2 μ.μ. στο ταμείο και τα μηχανήματα.
Η λειτουργία του ταμείου για το κοινό σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, εντάσσεται στην λογική του phygital μοντέλου που έχει υιοθετήσει η Eurobank, δηλαδή της προσωπικής επαφής (physical) με τον πελάτη με χρήση των ψηφιακών (digital) δυνατοτήτων.
Όπως εξηγούν πηγές της τράπεζας, το νέο μοντέλο λειτουργίας των καταστημάτων δεν στοχεύει στο περιορισμό του δικτύου, αλλά στο να απελευθερώσει το προσωπικό των καταστημάτων από διαδικασίες και συναλλαγές που μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά και να επικεντρωθεί έτσι στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης για τους πελάτες, είτε πρόκειται για επιχειρήσεις είτε για φυσικά πρόσωπα.
Με βάση τα στοιχεία, μέσω των ψηφιακών καναλιών εκτελούνται παραπάνω από 600.000 εγχρήματες συναλλαγές την ημέρα ενώ, κατά μέσο όρο, εξυπηρετούνται 116.000 πελάτες την ώρα. Σε επίπεδο έτους καταγράφονται περίπου 304 εκατομμύρια login σε e-Banking και m-Banking και το 94% όλων των πληρωμών και μεταφορών εκτελέσθηκε μέσω των ψηφιακών καναλιών.
Αποτέλεσμα της στροφής στην ψηφιακή τραπεζική είναι το γεγονός ότι το 2021 ολοκληρώθηκαν μέσω της ψηφιακής θυρίδας 20.000 πωλήσεις προϊόντων, 18.500 επαγγελματίες, 6.000 personal banking πελάτες και 3.500 ιδιώτες πελάτες της τράπεζας εξυπηρετήθηκαν μέσω v-Banking, της υπηρεσίας δηλαδή που δίνει στους πελάτες πρόσβαση στον προσωπικό τους σύμβουλο μέσω βιντεοκλήσης, ενώ στην κατηγορία των προϊόντων fast loan, 7 στις 10 αιτήσεις καταναλωτικών δανείων σε επίπεδο τράπεζας, πραγματοποιούνται μέσω e-Banking αλλά και από το κινητό, μέσω του Eurobank Mobile App.