Ακριβώς απέναντι από το κατάστημα της Nike στο Golden Hall στο Μαρούσι ξεκινά από σήμερα, 15 Νοεμβρίου 2024, τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα της Ena Athletics με βασικό μέτοχο τον Αλέξανδο Λάτση, διαθέτοντας ένα και μόνο προϊόν: τα πρώτα αθλητικά παπούτσια υψηλών απαιτήσεων ειδικά για τους λάτρεις του τρεξίματος «γέννημα της Ελλάδας» (born of Greece).
Πέραν της χωροθέτησης του καταστήματος, η «λεπτομέρεια» ότι μαζί με τον δευτερότοκο γιο του Σπύρου Λάτση στη νέα εταιρεία επενδύει και ο Peter Ruppe, με μακρά εμπειρία στη Nike, τον αμερικανικό κολοσσό των αθλητικών ειδών, κάνει το εγχείρημα σχεδόν μυθιστορηματικό.
Ποιοι επενδύουν στην Ena Athletics
Στην εταιρεία Ena Athletics, εκτός από τον Αλέξανδρο Λάτση που ασχολείται με venture capital, νεοφυείς επιχειρήσεις, επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία, ψηφιακό gaming σε κινητά τηλέφωνα ακόμη και με media ειδικά για παιδιά, και τον Peter Ruppe, συνεπενδυτής είναι και ο βραβευμένος Ιταλός σχεδιαστής υποδημάτων Manuele Bianchi, με 20 χρόνια εμπειρία στον σχεδιασμό αθλητικών για κορυφαίους οίκους, όπως οι Trussardi, Jean Paul Gaultier, Ungaro και Donna Karan.
Ο Manuele Bianchi είναι ο σχεδιαστής του supershoe, το οποίο «αντλεί έμπνευση από την κληρονομιά και τις αθλητικές αξίες της χώρας μας», με την παραγωγική του βάση να βρίσκεται στην Κίνα.
Διοικητικός ηγέτης της νέας εταιρείας, που φιλοδοξεί να μπει δυναμικά στην ανταγωνιστική αγορά των αθλητικών ειδών διευρύνοντας μακροπρόθεσμα την προϊοντική της γκάμα και το δίκτυο των φυσικών της καταστημάτων, είναι ο Θωμάς Θωμαΐδης, με μακρόχρονη θητεία στην Ocado Retail στην Βρετανία.
Ο ίδιος είναι και «μικρομέτοχος» της εταιρείας, όπως ανέφερε κατά τη χθεσινή πρεμιέρα της σε μια λαμπρή εκδήλωση στο Ολυμπιακό Μουσείο, παρουσία κορυφαίων Ελλήνων αθλητών, όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Νίκος Κακλαμανάκης, ο Πύρρος Δήμας, η Φανή Χαλκιά και οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε 54 μαραθωνίους σε όλον τον κόσμο, ως βασικοί πρεσβευτές του brand.
Δοκιμάστηκε στον Μαραθώνιο
Τα αθλητικά παπούτσια της Ena Athletics με μια προηγμένη πλάκα από ανθρακονήματα δοκιμάστηκαν εκτός από τα εργαστήρια και σε πραγματικές συνθήκες, καθώς πριν λίγες μέρες έτρεξαν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας φορώντας τα 300 δρομείς.
Στόχος είναι του χρόνου στον Αυθεντικό Μαραθώνιο να τα φοράνε κατ’ επιλογή πολλοί περισσότεροι, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων που τρέχουν πιο «επαγγελματικά».
Επιλεκτικές συνεργασίες
Εκτός από το μπουτίκ monobrand κατάστημα, η εταιρεία σχεδιάζει να τοποθετήσει το supershoe και σε επιλεγμένα σημεία λιανεμπορικών αλυσίδων εξειδικευμένων στα αθλητικά είδη για performance.
Πιθανόν μάλιστα σε μετέπειτα χρόνο, σύμφωνα με τον κ. Θωμαΐδη, η γκάμα της εταιρείας όσον αφορά το κωδικολόγιο να διευρυνθεί, τόσο προς την κατεύθυνση του athleisure όσο και σε άλλα αθλήματα πέραν των δρομικών.
Ας σημειωθεί ότι προς το παρόν διατίθεται ένα μόνο unisex μοντέλο, σε μία γκάμα έξι χρωμάτων εμπνευσμένων από την ελληνική φύση, αξίας 230 ευρώ.
Επιπρόσθετα, πέρα από το φυσικό κατάστημα της Ena, σύντομα θα ξεκινήσει την λειτουργία του και το e-shop της εταιρείας.
Διαβάστε ακόμη:
- Πως στη χώρα που οι συνεταιρισμοί έγιναν… ανέκδοτο, διαπρέπει ο Συνεταιρισμός Πίνδος
- Μαριγκόνα: Το κορίτσι που ξετρέλανε το ΣΕΦ στον αγώνα του Ολυμπιακού με τη Βιλερμπάν
- Ρεάλ Μαδρίτης: Ανοιξε τη δική της «Disneyland» στο Ντουμπάι
- Ούτε μία στο εκατομμύριο να γίνει deal μεταξύ Ιβάν Σαββίδη και Βίκτωρα Ρέστη για το Open