«Μας ανοίγεται μπροστά μια τεράστια ευκαιρία. Στην πραγματικότητα, σε ό,τι είναι παγκόσμια τάση αυτή τη στιγμή στον τουρισμό, είμαστε καλοί».
Οι ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό
«Τάση υπό τον τίτλο της βιωσιμότητας, του εμπλουτισμένου όρου της βιωσιμότητας, που δεν περιλαμβάνει μόνο το περιβάλλον, αλλά και τον πολιτισμό, την κοινωνία, την κοινωνία. Άνθρωπος, αυθεντικότητα, wellness (ευεξία), γαστρονομία»: με τις παραπάνω φράσεις, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα περιέγραψε την ευκαιρία που διανοίγεται για τον ελληνικό τουρισμό στο παγκόσμιο μεταπανδημικό τοπίο. Υπενθύμισε πάντως ότι το «ελληνικό καλοκαίρι είναι το brand που φέρνει το 80% των εσόδων του ελληνικού τουρισμού», σε μια εποχή που η ίδια η παγκόσμια τουριστική ζήτηση χαρακτηρίζεται από εποχικότητα.
«Δεν μπορούμε να θεωρούμε ότι θα φτιάξουμε ένα προϊόν, που θα είναι 365 (τουρισμός 365 ημέρες τον χρόνο), αυτή την πολύ δημοφιλή πολιτική τοποθέτηση. Προφανώς μπορούμε να το βελτιώσουμε, να διαχέουμε καλύτερα, και χρονικά και χωρικά, τις ροές στη χώρα μας, αλλά η ίδια η ζήτηση έχει εποχικότητα, δεν είμαστε μόνο εμείς που το έχουμε στήσει έτσι» σημείωσε η κα Δρέττα, μιλώντας σε εσπερίδα, που διοργάνωσε χθες το βράδυ το Marketing Club Greece, στη Θεσσαλονίκη.