Κινήσεις εντυπώσεων στη μάχη κατά της ακρίβειας και των ανατιμήσεων που πλήττουν τα νοικοκυριά.
Οι εκπρόσωποι των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ που συναντήθηκαν χθες με τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη, συμφώνησαν να δημιουργήσει κάθε μία ένα διαφορετικής σύνθεσης “καλάθι” 50 προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, το οποίο θα αποτελεί ένας είδος “δείκτη” για την πορεία των τιμών.
Στα προϊόντα του “καλαθιού” της κάθε εταιρεία θα προσπαθεί να προσφέρει χαμηλές τιμές και να αποφεύγει τις αυξήσεις.
Έτσι όμως θα δημιουργείται πλασματική εικόνα σταθεροποίησης-συγκράτησης των τιμών, ενώ η ακρίβεια μπορεί να “τρέχει” στα υπόλοιπα προϊόντα εκτός καλαθιού.
Πάντως η συμφωνία των επιχειρήσεων με τον υπουργό Ανάπτυξης δεν έχει σαφές περιεχόμενο, ούτε δεσμευτικό χαρακτήρα.
Κάποιοι εκπρόσωποι αλυσίδων σουπερμάρκετ υποστηρίζουν ότι στα προϊόντα του «καλαθιού» που θα δημιουργήσει κάθε εταιρεία, θα είναι υποχρεωμένη να έχει χαμηλές τιμές και προσφορές.
Άλλοι λένε ότι το «καλάθι» θα δίνει μόνο τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παρακολουθεί την πορεία των τιμών μιας λίστας βασικών προϊόντων και να διαπιστώνει αμέσως τις αυξήσεις.
Διαβάστε ακόμη:
- Η πρώην υπουργός και πρώην δημοσιογράφος συγκροτήματος που καθοδηγούν το βρώμικο σύστημα και κατασκευάζουν κατηγορίες!
- Steve Jobs: Tα τελευταία λόγια του, oι φήμες, τα fake news και η αλήθεια
- Η μάχη του φυσικού αερίου: Άκαμπτοι οι Γερμανοί – «Πιρουέτες» από την Κομισιόν
- Nouriel Roubini: Προσβάλουμε την κοπριά όταν αποκαλούμε τα κρυπτονομίσματα σκ@τονομίσματα