Κατά 11% αυξήθηκε ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ στην ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη και τα νησιά, τους καλοκαιρινούς μήνες, σύμφωνα με έρευνα της NielsenIQ.

Ενώ ο «μοχλός» ανάπτυξης της αγοράς κατά το πρώτο πεντάμηνο του τρέχοντος έτους ήταν καθαρά πληθωριστικός, τους καλοκαιρινούς μήνες κατεγράφη και αύξηση της ζήτησης, με βάση τα στοιχεία.

Οι περιοχές, άλλωστε, που παρουσίασαν τα μεγαλύτερα ποσοστά αύξησης στις πωλήσεις κατά την ίδια περίοδο, ήταν εκείνες που προσελκύουν και τους περισσότερους τουρίστες. Συγκεκριμένα, η Κρήτη (+16%), τα νησιά (+15.8%) και η Πελοπόννησος (+12%).

Όσον αφορά τα κανάλια διάθεσης των προϊόντων, τα Cash & Carry συνεχίζουν να αναπτύσσονται σημαντικά σε όλες τις χρονικές περιόδους του 2022 περισσότερο από το κανάλι των σούπερ μάρκετ, γεγονός το οποίο οφείλεται κατά κύριο λόγο στην άρση των μέτρων κατά του κορωνοϊού, στο κανάλι του HO.RE.CA..

Σχετικά με τις εποχικές κατηγορίες προϊόντων όπως μπύρες, αναψυκτικά και παγωτά, κατέγραψαν σημαντικά υψηλότερες τάσεις στις τουριστικές περιοχές, σε σύγκριση με τη συνολική αγορά.

Συγκεκριμένα η ανάπτυξη στην κατηγορία της μπύρας ήταν στο 5.6%, ενώ, στην Κρήτη, τα νησιά και την Πελοπόννησο έφθασε το 10.8%. Τα παγωτά εμφάνισαν αύξηση 11.5% και σε Κρήτη, νησιά και Πελοπόννησο, κατά 13.3%. Στα αντιηλιακά, η ανάπτυξη ήταν 6.4% και 26.4%, για τα αντίστοιχα γεωγραφικά διαμερίσματα.

Διαβάστε ακόμη: