Οι οικογένειες επιστρέφουν στα θεματικά πάρκα και αναζητούν τις… «χαμένες» συγκινήσεις που τους στέρησε η πανδημία του Covid-19 τα τελευταία δυο χρόνια. Οι βόλτες στα τρενάκια του τρόμου αλλά και τα καθηλωτικά αξιοθέατα δεν είναι τα μόνα πράγματα για τα οποία έχουν όρεξη οι πελάτες κάθε ηλικίας.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, η προσφορά τροφίμων και ποτών φαίνεται πως έχει γίνει όλο και πιο σημαντικό μέρος της επιχείρησης του κλάδου ψυχαγωγίας. Και η Walt Disney Co. είναι αυτή που πρωτοστάτησε στην παροχή καινοτόμων και νόστιμων γευμάτων, σνακ και ποτών στους επισκέπτες των θεματικών της πάρκων. Για δεκαετίες, η Disney έχει ξεπεράσει τα όρια της καινοτομίας στα τρόφιμα και τα ποτά, αναπτύσσοντας μοναδικά αγαπημένα προϊόντα, όπως μπάρες παγωτού και κουλουράκια σε σχήμα Μίκυ Μάους, καθώς και Dole Whips και θεματικά ζαχαρωμένα μήλα και μπισκότα.

«Οι βόλτες και τα αξιοθέατα είναι το νούμερο ένα, όμως και ο τομέας των τροφίμων – ποτών είναι πραγματικά αυθεντικός γιατί οι άνθρωποι πηγαίνουν στα πάρκα για να απολαύσουν και να διασκεδάσουν», αναφέρει ο Dennis Speigel, πρόεδρος της  International Theme Parks Services.«Είναι απλώς ένα γεγονός.Και αυτό το έχουν καταλάβει οι επιχειρήσεις του κλάδου οι οποίες τα τελευταία 20 χρόνια χτίζουν τα νέα τους αξιοθέατα γύρω από περιοχές που προσφέρουν φαγητό και ποτό».

Η εμπειρία του Star Wars

Η Disney πήγε ένα βήμα παραπέρα με τη νέα της εμπειρία Star Wars Galactic Starcruiser. Σε αντίθεση με τα θεματικά πάρκα όπως το Pandora, το Galaxy’s Edge και το Avenger’s Campus, το Halcyon είναι μια καθηλωτική εμπειρία δύο ημερών. Οι επισκέπτες δεν κάνουν μια βόλτα για να φάνε ή να πιουν ένα ποτό, αλλά ζουν μια ιστορία Star Wars για 48 ώρες. Αυτό σημαίνει ότι ο σεφ Brian Piasecki και η ομάδα του έπρεπε να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα all-inclusive φαγητού για τους επισκέπτες διάρκειας δυο ημέρων. Στο Halcyon, η Disney παρουσιάζει μερικές από τις πιο φιλόδοξες και απολαυστικές δημιουργίες τροφίμων και ποτών της. Η εταιρεία, βέβαια, χρησιμοποιεί εδώ και καιρό τον τομέα του φαγητού ως τρόπο για να αναβαθμίσει το παραδοσιακό της προϊόν καθώς από το 2017 κυκλοφόρησε το θεματικό πάρκο της με βάση τον πλανήτη Pandora από την ταινία του Τζέιμς Κάμερον «Avatar».